امام جماعت مسجد امام حسین شهرستان قصرقندگفت: مقام معظم رهبری بازیگران اصلی گام دوم انقلاب را جوانان دانسته اند، و به انقلابی ماندن در شرایطی که جهان استکبار به دنبال انقلاب زدایی است تاکید کردند.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۶۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

حجت الاسلام و مسلمین شاهپور فقیرشاهی، امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهرستان قصرقند در گفتگو با خبرنگار بسیج در قصرقند، افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب در راستای گام دوم انقلاب ویژگی‌های مختلفی دارد، که ویژگی نخست آن جامعیت است البته در آن به مشکلات هم اشاره شده و سو تدبیر‌ها و نیز ظرفیت‌ها و امکانات بی بدیلی که در کشور وجود دادرد هم مورد دقت واقع شده است.
 
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه قله و مقصد مردم را ترسیم کرده و امید می‌دهد که مسیر طی نشده را باید طی کرد تا به قله رسید و مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه بسیار مهم است لذا مسئولان باید به جوانان اهمیت دهند.

حجت الاسلام فقیر شاهی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بازیگران اصلی گام دوم انقلاب را جوانان عنوان کردند و به انقلابی ماندن در شرایطی که جهان استکبار به دنبال انقلاب زدایی است، تاکید کردند و نقش ولایت و رهبری همواره در انقلاب بی بدیل بوده است.
ارسال نظرات