خبرهای داغ:
حجت الاسلام رهبر با تأکید بر بی‌فایده بودن FATF برای کشور، گفت: باید از تولید کنندگان و صنایع حمایت شود تا مانع رشد بیکاری در کشور شویم.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۵۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با تأکید بر ضرورت الگوپذیری از امام علی(ع) در عرصه سیاست از سوی سیاست مداران، گفت: با توجه به اینکه سال آینده با ولادت امام علی(ع) آغاز خواهد شد این سال با نام مدیریت علوی و الگو گرفتن از امام علی(ع) همراه خواهد بود.

حجت الاسلام رهبر در ادامه با انتقاد از رشد برخی رفتارهای زننده و مفاسد در جامعه اظهار کرد: دستگاه ها موظف هستند در مسأله حجاب مسؤولیت به عهده بگیرند، متأسفانه حجاب در جامعه متولی ندارد و این یکی از نقص‌های بزرگ در کشور ما است.

وی با اشاره به نگاه ابزاری جامعه غربی به زنان، دین اسلام را دین کرامت و فضیلت برای زنان برشمرد و خاطرنشان کرد: در غرب زنان برده شهوات مردان هستند اما اسلام زن و مرد را در کرامات و حسنات یکسان می‌داند. مساجد باید کانونی باشند برای فرهنگ سازی و تربیت دینی مردم و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان، مسجد باید کانون مقاومت باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، تصریح کرد: تمام مسؤولان باید یک نسخه از این بیانیه را همراه خود داشته باشند و ضمن مطالعه کامل و دقیق این بیانیه آن را به عنوان الگو در فعالیت‌های خود به کار بگیرند، از مهمترین مسائلی که در این بیانیه مطرح گشته است موضوع توجه به جوانان و جوانگرایی، رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم، توجه به فرهنگ، عدالت و اهمیت مبارزه با مفاسد است.

حجت الاسلام رهبر فساد را مانند زلزله ویرانگر توصیف کرد و افزود: لوایحی مانند FATF از جمله لایحه‌های اسارت بار بین المللی هستند که فایده‌ای برای کشور ندارند، به جای امید بستن به چنین لوایحی باید با تکیه بر مردم و تلاش برای توانمند سازی کشور و مبارزه با ناامیدی، آینده‌ای روشن و امیدوار کننده برای کشور رقم بزنیم.

وی بر لزوم حمایت دولت از صنایع و تولید کنندگان تأکید کرد و گفت: متأسفانه شاهد هستیم بسیاری از واحدهای تولیدی و صنایع به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شده‌اند، جلوگیری از اسراف و سیاست‌های غلط اقتصادی، مبارزه با احتکار و گران فروشی از جمله اقداماتی است که باید انجام شود و در کنار آن تولید و صنعت باید حمایت شده تا بیش از این شاهد تعطیلی‌ها و افزایش بیکاری در کشور نباشیم.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها