خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد:
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز از اهداء ۱۷۰ سری جهیزیه جهت ازدواج آسان به خانواده‌های نیازمند در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۵۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ دوم پاسدار مجید علیپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز در جوار حرم مطهر احمد بن موسی(ع) بیان داشت: در راستای حمایت از ازدواج آسان توسط سپاه بقیه ا...(عج) شیراز 170سری جهیزیه به خانوادههای نیازمند در منطقه استحفاظی سپاه بقیه ا...(عج)شیراز اهداء شد..

وی اشاره نمود: این جهیزیه های از مجموعه1000جهیزیه می باشد که توسط سپاه فجر به خانوادههای نیازمند صورت گرفته است که 170جهیزیه مربوط به خانواده های نیازمند سپاه بقیه ا...(عج)می باشد که توسط بسیج سازندگی ناحیهع به خانوادهها تعلق گرفته است.

سرهنگ دوم پاسدار علی پور افزود:این جهیزیه ها با شناسائی و معرفی افراد نیازمند توسط پایگاههای مقاومت بسیج و حوزههای مقاومت بسیج سپاه بقیه ا...(عج) شیراز به بسیج سازندگی ناحیه انجام شده که توسط معاونت آماد و پشتیبانی به خانوادههای نیازمند اهداء شده است.

وی تصریح داشت: این برنامه خیر خواهانه توسط فرماندهی سپاه فجر در راستای تروزیج ازدواج آسان جهت زوج های جوان نیازمند انجام شده که خانوادههای نیازمند اهداء شده است.

وی خاطر نشان کرد:خانوادههای نیازمندی که احتیاج دارند به جهیزیه زوج های جوان هایشان به نزدیک ترین حوزه مقاومت بسیج مراجعه فرمایند تا در صورت تامین بودجه و جهیزیه به خانوادههای عزیز اهداء شود.

فرمانده سپاه بقیه ا...(عج)تاکید کرد: تامین این جهیزیه های در راستای حمایت از کالای ایرانی همه اقلام تولید داخل بود که با توجه به نیاز خانوادهها  بسته ها متفاوت بوده  و با توجه به احتیاج خانواده ها در راستای ازدواج زوج های جوان تهیه شده است.

سرهنگ علی پور در پایان یادآور شد: در راستای حمایت از خانوادههای نیازمند توزیع بسته های معیشتی بین هزاران خانواده در نوبت اول به پایان رسیده که ان شاء ا... درروزهای پایانی سال 97و ایام نوروز98نوبت دوم بسته های معیشتی بین خانوادههای نیازمند تقسیم خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها