خبرهای داغ:
علی صفری با حضور در پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری کمیته امداد قزوین، ضمن دعوت مردم به مشارکت در جشن نیکوکاری، 100 میلیون تومان برای کمک به نیازمندان اهداء کرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۵۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ علی صفری، شهردار قزوین با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد امام (ره) برای خدمت به محرومان و نیازمندان بیان کرد: خدمت به نیازمندان موجب افتخار است و مناسبت هایی چون جشن نیکوکاری به صورت برجسته فرهنگ خدمت و دستگیری از نیازمندان را تبلیغ می کند.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین ضمن اهدای 80 میلیون تومان به صورت نقدی، 20 میلیون تومان نیز در قالب سبد کالا در اختیار کمیته امداد امام (ره) استان قزوین قرار می دهد تا میان نیازمندان حقیقی توزیع شود.

شهردار قزوین اضافه کرد: نیکوکاری در فرهنگ ایرانی از برجستگی خاصی برخوردار است البته این امر مهم اجتماعی در اموزه های دینی و دستورات رسول اکرم (ص) و ائمه معصومین(ع) نیز مورد تأکید بسیاری قرار گرفته است.

وی افزود: نیکوکاری یک ضرورت اجتماعی است، برخی از مشکلات امروز جامعه ما ناشی از کم توجهی به این موضوع مهم و یا نگاه محدود به نیکوکاری است چراکه نیکوکاری با پول، رفتار، اعمال و اندیشه های انسان در جامعه جاری و ساری می شود.

صفری تصریح کرد: شهرداری قزوین تاکنون در عرصه همکاری با کمیته امداد امام (ره) گام هایی را برداشته و اماده است تا این همکاری را برای استمرار خدمت به نیازمندان گسترش دهد.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از حضور شهردار قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با افتخار در عرصه خدمت به نیازمندان حاضر و آماده است و تلاش می کند تا با جذب مشارکت بیشتر مردم نیکوکار، عرصه خدمت به نیازمندان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهد.

مجیدی مومنی یادآورشد: امروز کمک به نیازمندان محدود به پرداخت کمک معیشت به نیازمندان نیست بلکه در زمینه فرهنگی، اردویی، تحصیلی، حقوقی، اشتغال زایی، بهداشتی، آموزشی و درمانی خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها