خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت خواهی بسیج دانشجویی استان فارس:
دبیر مرکز مطالبه گری بسیج دانشجویی فارس گفت: امروز با حضور در نماز جمعه از کارگران شهرداری صدرا حمایت کردیم، ولی نیرو‌های شهرداری به سمت دانشجویان بسیجی حمله کردند.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۵۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، میلاد حاجی‌زاده دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس درباره تجمع امروز دانشجویان شیراز که در حمایت از پاکبانان اخراج شده شهر صدرا برگزار شد، گفت: این تجمع به همت دانشجویان بسیجی مرکز عدالت طلبی بسیج دانشجویی و در حمایت از کارگران شهرداری صدرا برگزار شد.

حاجی‌زاده ادامه داد: تعدادی از کارگران شهرداری صدرا حدود دو تا سه ماه بود که حقوق خود را دریافت نکردند و وقتی هم اعتراض می‌کنند تعدادی از آن‌ها اخراج می‌شوند و به آن‌ها هم حقوقی پرداخت نمی‌شود.

دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس افزود: به همین دلیل بسیج دانشجویی پیگیر کار این کارگران شد تا موضوع حل شود و در همین راستا برای حل مشکل نامه‌ای سرگشاده به شهردار، شورای شهر و همچنین امام جمعه صدرا نوشتیم.

وی تاکید کرد: امروز هم تصمیم گرفتیم تا با حضور در نماز جمعه از کارگران شهرداری صدرا حمایت کنیم و خواستار رفع مشکل آن‌ها شویم که به نظر می‌رسید شهرداری قبل از آن نیرو‌هایی را مستقر کرده بود تا پلاکارد‌های دانشجویان را جمع کرده و جلوی شنیده شدن صدای آن‌ها را بگیرند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر منافق به سمت دانشجویان بسیجی حمله کردند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: بعد از این اتفاقات ماموران نیروی انتظامی هم برای پایان دادن به ماجرا وارد صحنه شدند و تعدادی از دانشجویان و نیرو‌های شهرداری را بازداشت کرده و به کلانتری بردند که با وساطتی که نیروی انتظانی انجام داد بازداشت شدگان آزاد شدند.

دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس اظهار داشت: براساس وعده‌ای که داده شده قرار شده فردا جلسه‌ای برای رفع مشکل این کارگران برگزار شود و تا اواسط هفته حقوق آن‌ها داده شود و اگر این وعده عملی نشود ما مجددا پیگیر مطالبات کارگران شهرداری صدرا خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها