خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) نشست سیاسی و بصیرت افزایی با حضور نیروهای بسیجی گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۴۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

سروان پاسدار روح‌اله عشوری فرمانده گردان 101 امام حسین (علیه‌السلام) به برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر بصیرت افزایی در جامعه به ویژه در میان نیروهای بسیجی و نیاز ابهامات روز و آشنایی نسل امروزه با دست‌آوردهای انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

در ادامه این نشست سروان پاسدار محسن حاجیان مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به مسائل سیاسی، شبهات روز و زمینه‌های شکل‌گیری و دست‌آوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

وی تصریح کرد: امروزه  مردم ایران احساس امنیت و آرامش دارند اما در بحث اقتصادی دچار مشکلات و فشارهای زیادی هستند، جنگ امروز به صورت هوشمند است و دشمن در چند برهمه زمانی به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشورمان بوده است.

افتتاح طرح فتح (آمادگی جسمانی و دفاع شخصی نیروهای بسیجی) گردان، آشنایی با سلاح‌های منحنی زن خ 60 م م و 81 م م از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده این گردان برای نیروهای بسیجی بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها