مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

۲۰۹ مدرسه متوسطه اول در خراسان رضوی تحت پوشش طرح شهید بهنام محمدی است

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: ۲۰۹ مدرسه متوسطه اول در استان تحت پوشش طرح شهیدبهنام محمدی هستند و برای هر مدرسه سه مربی از نزدیک‌ترین مساجد به مدرسه فعالند تا  دانش‌اموزان را متصل به مسجد کنند.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۴۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
حجت الاسلام مهدی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در حاشیه اولین همایش سرگروه‌ها و مربیان طرح شهید بهنام محمدی در مشهد اظهار داشت: طرح شهید بهنام محمدی به عنوان یکی از برنامه‌های طرح اعتلای بسیج از سال ۹۷ آغاز شد و حدود ۵ ماه است که سرمربیان در مدارس شروع به کار کردند.

وی ادامه داد: ۲۰۹ مدرسه متوسطه اول در استان تحت پوشش طرح  شهید بهنام محمدی هستند و برای هر مدرسه سه مربی از نزدیک‌ترین مساجد به مدرسه فعالند تا  دانش‌اموزان را متصل به مسجد کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه هر تیم یک مربی و ۲ سرگروه دارد، عنوان داشت: ۶۶ سرگروه و مربی در کل استان در طرح شهید بهنام محمدی فعال هستند و روند معرفی آنان به مدرسه به اینگونه است که از مسجد افرادی توانمند در حوزه کار تربیتی معرفی و توسط معاونت تعلیم و تربیت سپاه از آنان مصاحبه گرفته شده و  ضمن شرکت در دوره آموزشی در تهران و گرفتن تائیدیه،   مجوز ورود به مدرسه برای آنان صادر می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: برنامه‌های علمی، پژوهشی و اردویی برای این سرگروه‌ها ابلاغ و هر سرگروه یک روز  در مدرسه حضور دارند و از فرصت نماز جماعت، زنگ تفریح و یا ساعت تفکر برای ارتباط گیری با دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

وی در پایان گفت: هدف ما از این طرح طبق فرمایش و تاکیدات رهبری تربیت نیرو‌های انقلابی و کادر جوان مومن و متعهد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها