آیین اختتامیه هفتمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۰۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «روح‌الله پارسی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، یکی از بهترین روش‌ها و ابزارها برای معرفی توانمندی‌های انقلاب اسلامی و به نمایش درآوردن کارنامه سیاه پهلوی برای نسل جوان امروز است.

وی، تصریح کرد: وجود راویان دانش‌آموزی در این نمایشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های به وجود آمده در این نمایشگاه‌ها است. چراکه دانش آموزان با ارائه مطالب و تشریح وقایع، کمک شایانی به آگاهی بخشی هم‌سالان خود می‌کنند.

« اسفندیار رستم زاد»، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس، گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی منجر به افزایش اطلاعات و بصیرت افزایی دانش آموزان می‌شود.

وی، تصریح کرد: وجود انجمن‌های اسلامی مدارس از ظرفیت‌های مهمی در سطح مدارس است که می‌تواند یار و همراه همکاران پرورشی و آموزشی مدرسه باشد.

«محمدرضا شرف بیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در این مراسم، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در راستای ترویج ارزش‌ها، خصوصاً ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارند.

وی، ابراز کرد: دانش آموزان برگزارکننده نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب را حافظ آرمان‌های اسلام و شهیدان عنوان کرد و بر تبیین و نهادینه کردن هر چه بیشتر دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان تأکید کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم، گفت: شور نوجوانی می‌تواند بهترین وسیله برای به فعل درآوردن شعور انقلابی باشد که رسیدن به این امر مهم جز با ازخودگذشتگی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی ممکن نیست.

سرهنگ «جمال شاکرمی»، یادآور شد: بحمدالله ما امروز شاهد چنین شور و شعوری هستیم و انتظار می‌رود که جوانان و به‌ویژه دانش آموزان با برنامه‌های مناسب و نمایشگاه‌های مختلف بیش از گذشته با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا شوند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد.

 

ارسال نظرات