خبرهای داغ:
استاندار قزوین :

عدم پرداخت دارو به ایثارگران از سوی داروخانه ها به سرعت پیگیری شود

استاندار قزوین گفت: به دلیل عدم پرداخت بدهی های بیمه به داروخانه ها، حدود شش ماه است که از دادن دارو به ایثارگران امتناع می کنند که این موضوع باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۰۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران که با حضور یاوند عباسی مشاور وزیر کشور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران و مسوولان استانی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:یکی از مشکلات ما در ارتباط با ایثارگران، اختلاف نظرات در تفسیر قوانین موجود است که موجب عدم اجرا و یا دیر اجرا شدن این قوانین می شود.

وی گفت:همچنین قوانینی که تصویب می شود به دلایل مختلف همچون عدم و یا دیر پرداخت شدن تخصیص اعتبارات و عدم تصویب اعتبارات، موجب ایجاد مشکلاتی در اجرای قوانین مربوط به این حوزه می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد:نیاز است تا این موارد برطرف شود تا قوانین حوزه ایثارگران دچار بروکراسی طولانی مدت اجرا نشود.

زاهدی عنوان کرد:به دلیل عدم پرداخت بدهی های بیمه به داروخانه ها، حدود شش ماه است که از دادن دارو به ایثارگران امتناع می کنند که این موضوع باید مورد پیگیری جدی قرار گیرد.

وی افزود:ما با تمام خدماتی که ارایه می دهیم هیچ وقت پاسخگوی زحمات ایثارگران نیستیم. بنابراین وظیفه داریم این اقدامات را انجام دهیم و از تلاشهای این عزیزان برای الهام در زندگی شخصی خودمان استفاده نماییم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها