خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه زیرکوه گفت: راه اندازی کارگاه های زود بازده، اشتغال خرد و تلاش برای اجرایی تر نمودن مقوله اقتصاد مقاومتی مهم ترین ماموریت بسیج سازندگی در عرصه جنگ اقتصادی و روانی است.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۹۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

ابراهيم كريمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه زيركوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون هزار و 300 گروه جهادی در سطح  شهرستان زیرکوه خدمات متنوعی را به مردم این منطقه ارائه کردند.

 وی عنوان کرد: این گروه ها در دوره های یک، سه و هفت روزه در سطح شهرستان حاجی آباد، محله کرامت، روستاهای فخر آباد، پیشبر، علی آباد، گزخت، حسن آباد، ذهان، شاهرخت، بمرود، آبیز، اسفاد و استند درعرصه های آموزشی و عمرانی فعالیت داشتند.

کریمی با بیان اینکه 37 گروه جهادی در این شهرستان شناسنامه دار هستند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 12 کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در رشته های دام سبک، زعفران کاری، اصلاح و احیای باغات در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد ساخت و مرمت منازل محرومین، ساخت سرویس بهداشتی و حمام، ساخت کانال کشاورزی و استخر ذخیره آب، توزیع بسته های غذایی و پوشاک از جمله خدمات بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی است که از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

کریمی با اشاره به تعامل و اخذ تفاهم نامه با نهادها و سازمانهای دولتی گفت: به منظورآموزش فراگیران در سطح شهرستان و روستاها با مرکز فنی و حرفه ای تفاهم نامه ای منعقد کردیم و همچنین برای ارائه خدمات بهتر به محرومین با کمیته امداد و سازمان بهزیستی تفاهم نامه هایی منعقد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه ادامه داد: راه اندازی کارگاه های زود بازده، اشتغال خرد، تلاش برای اجرایی تر نموده مقوله اقتصاد مقاومتی مهم ترین ماموریت بسیج سازندگی درعرصه جنگ اقتصدای و روانی است.

وی اظهار داشت: به منظور برگزاری ستاد پشتیبانی جهت پشتیبانی از گروههای جهادی میهمان و بومی ، برنامه ریزی برای سرکشی مسئولین از گروههای جهادی درایام نوروز، استفاده از ظرفیت خیرین و گروه های بومی برای پیشبرد اهداف جهادی از جمله تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای چهادی در نوروز 98 است.

فرمانده ناحیه بسبج سپاه زیرکوه ادامه داد: بسیج سازندگی به منظور استفاده از ظرفیت های داخلی سازمان و با نقش دادن به افراد در کارها و برنامه ها تلاش دارد برای تسهیل مراحل اداری برای ارباب رجوع و اشتغال و رفع محرومیت اقدامات موثری را دنبال کند.

کریمی افزود: ما در مجموعه ناحیه زیرکوه با ملزم کردن خود و همکاران زیر مجموعه به خرید کالاهای ایرانی و استفاده از نیروهای جوان و بومی در انجام پروژه های بسیج سازندگی تلاش کردم تا در راستا بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای منویات مقام معظم رهبری نقش موثری ایفا کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها