خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح بیست و هشتمین نمایشگاه تولیدات مددجویان گفت: این نمایشگاه در 60 غرفه با عرضه 60 طرح اشتغال مددجویان در نمایشگاه بین المللی تبریز سالن آذربایجان دایر شده است.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۸۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی امداد استان، یونس فاتح افزود: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل صنایع دستی، پوشاک، خوراک، گیاهان دارویی و تزئینی، کفش و پنل های خورشیدی است که همگی تولیدات مددجویان بوده که با تسهیلات کمیته امداد تولید شده است.

وی با اشاره به وجود تخفیف های ویژه در فروش این محصولات بیان کرد: مددجویان کمیته امداد با وجود مشکلات معیشتی، نگاه فرهنگی بالایی دارند و محصولات تولیدی خود را با تخفیف 30 تا 40 درصدی عرضه می کنند.

فاتح ضمن اشاره به استقبال چشمگیر از این نمایشگاه گفت: در دو روز اول، فروش به قدری بالا بوده که پیش بینی می شود ظرف روزهای آینده محصولات برخی غرفه ها تمام شود و به فکر یافتن جایگزین آن ها هستیم.

فاتح ادامه داد: هیچ کالای خارجی در این نمایشگاه وجود ندارد و در تمام غرفه ها کالای ایرانی از تولیدات مددجویان استان عرضه می شود که امتیاز ویژه این نمایشگاه محسوب می شود.

معاون اشتغال کمیته امداد با بیان اینکه بیش از 50 درصد تولیدات مددجویان قابلیت نمایشگاهی شدن دارند، گفت: برای عرضه بقیه طرح های مددجویان توسط راهبران شغلی اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال آینده به سمت تخصصی کردن نمایشگاه ها پیش خواهیم رفت و در همین زمینه در شهرستان ها نیز نمایشگاه ها را فعال کرده ایم.

این نمایشگاه از 15 تا 26 اسفند همه روزه از ساعت 15 تا 21 برای بازدید عموم در نمایشگاه بین المللی تبریز سالن آذربایجان دایر است.

ارسال نظرات