خبرهای داغ:

برگزاری اردوی خانوادگی کارکنان در شوش دانیال

به گزارش خبرنگار معاونت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش دانیال علیه السلام به همت فرمانده محترم ناحیه شوش اردوی خانوادگی کارکنان ناحیه در مورخ پنجشنبه شانزدهم اسفند همزمان با شب میلاد امام باقر علیه السلام در پارک خانواده شهرستان برگزار گردید .
کد خبر: ۹۱۱۸۵۴۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیالی مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوش در سخنانی در جمع خانواده ها بیان فرمودند :بنیان خانواده برای تشکیل ایمان و آرامش اسلامی نیازمند سبک زندگی قرآنی میباشد .ایشان در بخش دیگری از سخنان به اهمیت عبادات واجب و مستحبات ماه رجب المرجب اشاره کردند .در ادامه طاعت و بندگی خدا را لزوم واجب برای رسیدن خانواده ها به ایمان بیان نمودند .حجت الاسلام دانیالی گفتند پاسداری انقلاب اسلامی نیازمند خودسازی و تقویت اعتقادات است .
در ادامه فرمانده محترم ناحیه در جمع خانواده ها بیان فرمودند:پشت سر هر پاسداری که با توان و روحیه خدمت می کند همسری دلسوز و با ایمان است که اینجا بنده بعنوان خادم سپاه از همه ی خواهران تقدیر و تشکر میکنم. جناب سروان ایمانی از زحمات یکساله کارکنان تقدیر و تشکر کردند و گفتند عملکرد سال ۹۷ ،عملکردی موفق و با نتیجه مثبت بوده است و ان شاءالله سال ۹۸ اقدامات گسترده ای به همت کارکنان با نشاط و سرزنده ناحیه صورت میپذیرد .
در ادامه برنامه دو مسابقه ورزشی برای خانواده ها برگزار گردید و به ۱۰ خانواده برتر در مسابقه هدایایی از طرف آقای ایمانی اهداء گردید .
این برنامه ی فرهنگی، معنوی با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیالی برگزار و با صرف نهار پایان پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها