دومین یادواره شهدای گمنام شهر دلبران در مسجد جامع این شهر برگزار شد

همزمان با دومین سالگرد شهدای گمنام شهر دلبران دویم یادواره این شهدای گرانقدر در مسجد جامع شهر دلبران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۲۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شامگاه روز گذشته دوین یادواره شهدای گمنام شهر دلبران در مسجد جامع این شهر و با حضور مردم برگزار شد.

در این مراسم که همراه با رونمایی از تمثال زیبای شهدای شهر دلبران واقع در بلوار شهدا، غرس و کاشت ۴۰۰ عدد نهال به مناسبت هفته درختکاری، اجرای ویژه مراسم سالگرد شهدای گمنام و عطر افشانی مزار شریف شهدای گمنام بود، حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه شهر اسد آباد با اشاره به جایگاه ویزه شهدا در نزد خداوند اظهار داشت: ارزش انقلاب را از ولایت می‌دانیم و ولایت‌مداری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدا بوده که این ویژگی را باید از آنان بیاموزیم و ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا ثمره‌های جان برکف این انقلاب بودند افزود: رونق مساجد، ترویج فرهنگ دینی و انقلابی، حمایت از ارزش‌های مقدس و همیشه در صحنه بودن از جمله کار‌های در ادامه راه شهدا است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در بصیرت افزایی به جامعه دارد، اضافه کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آن‌ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران ضروری است از این رو برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن‌شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن‌ها فراهم می‌کند.

حسینی مجد بیان کرد: از سوی دیگر حضور جوانان و نوجوانان در چنین مجالس و آشنایی آن‌ها با شهدا، تعلق و خاطر آنان نسبت به آرمان‌های شهدا ارتقا یافته و به عنوان سدی فرهنگی و مهم می‌تواند در برهه حساس کنونی باشد چراکه شهدا شمع محفل بشریت هستند که با تقدیم جان‌های پاک خود راه ایثار و شهادت و جاودانگی ابدی را برای همه آزادگان و آزادیخواهان جهان هموار کردند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات