خونه به خونه بابل - آلومینیوم اراک؛

تقابل اندیشه های میثاقیان و کمالوند در هفته بیست و هفتم

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ یک میهمان خونه به خونه بابل خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۲۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از ساعت ۱۴:۴۵ روز شنبه، تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در این دیدار که به قضاوت محمدحسین ترابیان برگزار خواهد شد، دو تیم در حالی به میدان می آیند که آلومینیوم در پایان هفته بیست و ششم با ۳۷ امتیاز از ۲۳ مسابقه در جایگاه ششم جدول قرار دارد و تلاش می کند تا در پایان مسابقات در جمع تیم های صعود کننده قرار گیرد. در طرف دیگر، خونه به خونه بابل با ۲۱ امتیاز از ۲۳ بازی پانزدهمین تیم از لیگ شانزده تیمی به حساب می آید و برای قرار نگرفتن در جایگاه شانزدهم و ماندگاری در لیگ تلاش می کند.

دو تیم در حالی رو در روی هم قرار می گیرند که هر دو در آخرین دیدار خود پیش از این مسابقه در بوشهر مقابل شاهین شهرداری قرار گرفته اند. آلومینیوم در هفته بیست و پنجم برابر شاهین به تساوی بدون گل رسید و شاگردان اکبر میثاقیان نیز در هفته بیست و ششم و وقتی که آلومینیوم با قرعه استراحت مواجه بود، مقابل شاهین با یک گل مغلوب شد.

باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم می تواند با کسب پیروزی خود را به صدر جدول نزدیک کند یا این خونه به خونه بابل خواهد بود که با بهره بردن از امتیاز میزبانی، مانع از پیروزی آلومینیوم در این مسابقه خواهد شد.

گفتنی است دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر آلومینیوم اراک به اتمام رسید.

ارسال نظرات