امام جمعه موقت شهر ایلام در خطبه‌های پیش از نماز جمعه گفت: استان ایلام دارای امکانات و منابع زیادی است، ولی توانی برای بهره برداری نیست.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۱۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر لکی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه اظهار داشت: مردم با اصل نظام دوست و آشنا هستند، تمامی انتقادات به نحوه مدیریت مسؤولین است. حرف‌های مسؤولین ضد و نقیض است،  چرا حرف‌های خود را با ملت یک کاسه نمی‌کنید؟

وی افزود: استان ایلام دارای امکانات و منابع زیادی است، ولی توانایی برای بهره‌برداری وجود ندارد.

امام جمعه موقت شهر ایلام خطاب به مسؤولین اظهار کرد: هر هفته یک فردی در مجمع تشخیص مصلحت نظام غایب است، اگر این مجمع بناست در خصوص لوایح تصمیم‌گیری کند چرا آنقدر نسبت به آن بی‌اهمیت هستید؟

حجت‌الاسلام لکی ادامه داد: موافقین و مخالفین هر کدام جریانی برای خود ساخته‌اند، در این خصوص چرا دیگر مردم را از بلاتکلیفی رها نمی‌کنید؟ چرا تلویزیون مناظره‌ای با حضور بزرگان مخالفین و موافقین در خصوص لوایح برگزار نمی‌کند؟

وی بیان داشت: هنوز که هنوز است معلوم نیست آخر برجام خوب بود یا بد؟ چرا مبنایی مشکلات را برای مردم حل نمی‌کنید؟

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده آنان فقط وظیفه بنیاد شهید نیست، افزود: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مردم و مسوولین است، خدمت به شهدا یکی از سخت‌ترین کارهاست.

صحبت‌های رئیس جمهور درباره ارزانی و قاچاق مغالطه است

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر، در خصوص مذاکره با امریکا رئیس جمهور در مصاحبه‌ای خود را مرد مذاکره خواند و در ادامه گفت که آمریکا باید شرایط ما را بپذیرد و ضمن عذرخواهی به برجام برگردد که جای تشکر دارد.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد: اما در مصاحبه‌های دیگر گفته است که ارزانی دلیل قاچاق است و اگر کالاها را گران کنیم قاچاق صورت نمی‌گیرد؛ این موضوع مغالطه است، یک چیزی در این بین مخفی مانده، آنکه وقتی شما می‌گویید ما اجناس را گران می‌کنیم که قاچاق نشود، آیا دریافتی مردم را ملاحظه کرده‌اید؟

حجت‌الاسلام لکی تصریح کرد: وقتی دریافتی یک کارگر در کشورهای نزدیک چندین برابر حقوق کارگر ماست، شما نمی‌توانید نرخ کشورهای همجوار را برای داخل کشور اعمال کنید. در صورتی حرف شما درست است که دریافتی مردم ما همانند سایر کشورها باشد تا قاچاق صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه عید امسال با سال‌های قبل متفاوت است، گفت: قیمت‌ها گران شده است؛ مهمانی شب عید دیگر تمام شد، در مهمانی‌ها حتی آجیل هم نمی‌شود خورد، پس مردم چه بخورند؟

خطیب جمعه ایلام در پایان اظهار داشت: از کسانی که وضع مالیشان خوب است، می‌خواهم به داد افرادی برسند که کودکانشان می‌خواهند ولی نمی‌توانند بخرند. به داد نیازمندانی که می‌شناسید برسید.

 

ارسال نظرات