خبرهای داغ:
حجت الاسلام قابل گفت:متأسفانه مذاکرات برجام به نحوی رقم خورده که مشکلات معیشتی و اقتصادی برای ملت ایران بیشتر شده است و مردم با دغدغه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۰۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  در قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر قزوین با تبریک حلول ماه مبارک رجب اظهار کرد: ماه رجب مقدمه‌ای برای ورود به ماه شعبان و رمضان است و باید توجه ما این باشد که بتوانیم از برکات این ماه به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها افزود: خوشبختانه مردم ما در مواقع بحرانی و حاد نسبت به یکدیگر احساس دین کرده تا جایی که در جشن اخیر گلریزان قزوین 15 میلیارد ریال برای کمک به مستمندان به کمیته امداد کمک شد.

امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: مدیران با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند باید بتوانند مشکلات معیشتی و اقتصادی را با دقت بیشتری برطرف کنند، دولتمردان می‌گویند از گرانفروشی اطلاع دارند این اطلاع زمانی ارزشمند است که در مسیر رفع آنها حرکت کنند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور باید بداند چه عزتی است که مردم باید در صف‌های طویل گوشت و مرغ ساعت‌ها بایستند این وضعیت در شأن ملت نیست و باید چاره‌اندیشی کند، مدیران ما چرا تدبیر نمی‌کنند که امروز مردم مجبور باشند که اینطور در مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پا بزنند.

برجام هیچ منفعتی برای ملت ما نداشت
این خطیب نمازجمعه ابراز کرد: متأسفانه برخی در جامعه القا می‌کنند که باید با همه بسازیم و با آمریکا مذاکره کنیم، در حالی که دشمن قابل اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: متأسفانه مذاکرات برجام به نحوی رقم خورده که مشکلات معیشتی و اقتصادی برای ملت ایران بیشتر شده است و مردم با دغدغه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

قابل با بیان اینکه آمریکا و سران کشورهای اروپایی برجام را زیرپاگذاشته‌اند، اذعان کرد: با وجود بدعهدی دشمن، دولتمردان ما به بندهای برجام پایبندند، در حالی که این موضوع هیچ منفعتی برای مردم ایران ندارد.

وی در پایان با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه ابراز کرد: این انتخاب بسیار شایسته است و انتظار ما از آیت الله رئیسی این است که در مسیر مبارزه بر مفاسد اقتصادی جدی باشد و در برپایی عدل و عدالت در جامعه تلاش کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها