نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه عدالت از اساسی ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: عدالت محور اصلی بعثت انبیای الهی است.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۹۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز فسادستیزی و توجه به عدالت مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: در کشور ما خدمات رسانی در تمام نقاط کشور بر محور عدالت استوار بوده و این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: اقدامات مهمی در راستای محرومیت زدایی، آبادانی و عدالت محوری در ایران اسلامی انجام گرفته ولی هنوز راضی کننده نیست و همچنان باید ادامه یابد.

وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید مسوولان سه قوه بر محرومیت زدایی و جلوگیری از فساد توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مردم از مسوولان انتظار دارند عادلانه رفتار کنند و اجازه ندهند که فشارهای اقتصادی به مردم و جامعه فشار وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: باید به این امر توجه کنیم که طهارت اقتصادی عامل مشروعیت تمامی مسوولان است و باید از حرص و طمع نسبت به مال و اموال پرهیز شود.

وی با اشاره به انتخاب رییس جدید قوه قضائیه اظهار امیدواری کرد که با این انتخاب تحول اساسی را در این قوه شاهد باشیم.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه رجب ادامه داد: استغفار در ماه رجب بسیار مورد تاکید است و در شب های این ماه مبارک، درهای مغفرت الهی بر روی بندگان باز می شود.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: باید از این فرصت استفاده کرد و به استغفار و شب زنده داری در این ماه پربرکت پرداخت.

وی با اشاره به فرارسیدن سال جدید بیان کرد: باید تلاش کنیم وضعیت زندگی خود را در سال جدید تغییر دهیم تا جامعه نیز تحت تاثیر این امر قرار گیرد زیرا خداوند اوضاع هیچ قومی را تغییر نمی دهد جز اینکه خود آن قوم نیز تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه مردم بازدید از اماکن تاریخی داخلی را در اولویت قرار دهند، بیان کرد: در سفر های نوروزی به جای سفر به کشورهای اروپایی از اماکن دیدنی داخلی بازدید کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات