نشست هماهنگی طرح ملی همگام با کشاورز در روستای کورنده بخش رودبنه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۸۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، در راستای طرح ملی همگام با کشاورز جلسه ای با حضور کشاورزان و کارشناسان کشاورزی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای کورنده برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس صابر آقاجانی مسئول محترم کانون بسیج مهندسین کشاورزی شهرستان لاهیجان در خصوص کلیات طرح و رویکرد سپاه و جهاد کشاورزی برای افزایش محصول برنج و همچنین خدمات رایگان سپاه از جمله مکمل ها و کود های بیولوژیک، آزمون خاک و... برای کشاورزان مباحثی را مطرح نمود و در ادامه‌ دکتر کهنه عضو هیات علمی مرکز تحقیقات چای کشور در خصوص آزمون خاک و استفاده از کود های شیمیایی، نحوه و زمان استفاده از کودها، امنیت غذایی و.... برای کشاورزان مباحثی را مطرح کرد.

همچنین حقانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کورنده، حیدری دهیار روستای کورنده و مهندس سلیمی کارشناس طرح در خصوص این طرح و همکاری و همراهی مردم در خصوص طرح ملی همگام با کشاورز مسائلی را مطرح نمودند و درنهایت جلسه با پرسش و پاسخ کشاورزان به پایان رسید.

لازم بذکر است این جلسه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناصرکیاده، اعضای شورای اسلامی روستای کورنده، دهیار روستای کورنده، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کورنده، بسیجیان پایگاه و کشاورزان روستای کورنده برگزار گردید که با استقبال بسیار خوبی از سوی کشاورزان منطقه روبرو شد و تا ساعت 21 ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات