مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه مقداد مشهد با اعلام استقبال بی‌نظیر بسیجیان سپاه ناحیه مقداد مشهد از اردو‌های راهیان نور از اعزام ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان سپاه این ناحیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۸۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
سرهنگ دوم پاسدار عبدی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: با توجه به اهمیت کار فرهنگی و برگزاری اردو‌های راهیان نور که خود از بزرگترین و تأثیرگذارترین عملیات‌های فرهنگی کشور است و بسیجیان را با رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و نیز با دستاورد‌های انقلاب آشنا میکند در همین راستا در سال ۹۷-۹۸ حدود ۱۲۰۰ نفر از بسیجیان این ناحیه در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی بازدید خواهند نمود.
 
وی گفت: امسال برای اولین بار اعزام دو کاروان راهیان نور دریایی و بازدید از یادمان‌های خلیج فارس انجام خواهد گرفت.

وی گفت: سهمیه اختصاص یافته به این ناحیه حدود ۹ دستگاه اتوبوس بود که نظر به استقبال پرشور بسیجیان حدود ۱۴ دستگاه دیگر نیز ثبت نام صورت گرفته که از ۱۸ اسفند ماه آغاز و تا ۸ فروردین ماه ۹۸ این اعزام‌ها ادامه خواهد یافت.
 
مسئول اردویی و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد ادامه داد: مدت اعزام زائرین ۶ روز خواهد بود که سه روز را در مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان‌های آن مناطق مقدس و مهمان شهدا خواهند بود و سه روز دیگر را در سفر و زیارت اماکن مقدسه قم، جمکران، حرم امام راحل ره و حرم حضرت عبدالعظیم (ع)  برنامه ریزی گردیده است.

وی افزود: در اعزام راهیان نور دانش آموزی نیز توسط ناحیه مقداد مشهدحدود ۲۰۰ نفر از بسیجیان دانش آموز دختر و پسر از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند که با برنامه ریزی‌های انجام شده با آموزش و پرورش این دو کاروان با قطار به این مناطق اعزام گردیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها