خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: مسئولیتم در کسوت نمایندگی ولی فقیه به اتمام رسیده و ‍بسیار خوشحالم این امانت سنگین از دوشم برداشته شده و از رهبر معظم انقلاب سپاسگزارم.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۶۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

خوشحالم امانت سنگین نمایندگی ولی‌فقیه از دوشم برداشته شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: مسئولیتم در کسوت نمایندگی ولی فقیه به اتمام رسیده و ‍بسیار خوشحالم این امانت سنگین از دوشم برداشته شده و از رهبر معظم انقلاب سپاسگزارم.
وی با بیان اینکه در این مدت به اندازه سر سوزنی کوتاهی نکرده و برای همدان شبانه ‌روزی و جهادی کار کرده‌ام، گفت: هیچ طلبه‌‌ای به اندازه من از مردم همدان محبت و نیکی ندیده است.

امام جمعه همدان با اشاره به انتصاب آیت‌الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه استان همدان ادامه داد: وی طلبه‌ای جوان، انقلابی و از هر نظر شایسته است و مردم از علم و دانش وی باید بهره بگیرند.

محمدی با اشاره به اینکه نماز جمعه‌ همدان یکی از باشکوه‌ترین نمازهای جمعه‌ کشور از نظر کمی و کیفی است، اضافه کرد: استقبال نمازگزاران در این سالها کم نظیر بود و قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه از کسی کینه‌ای به دل ندارم، گفت: از مردم همدان خداحافظی نکرده و در این شهر می‌مانم و هرکاری بتوانم برای پیشرفت این استان انجام می دهم.

امام جمعه همدان خواستار تکمیل مصلی شهر شد و افزود: برای این طرح تلاش بسیاری صورت گرفته و تاکنون حدود 300 میلیارد ریال هزینه شده و چنانچه به اتمام برسد طرح بی نظیری است.

وی همچنین بر اتمام طرح حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) تاکید کرد و گفت: اگر این طرح محقق ‌شود، غرب کشور و بخشی از عراق و سوریه را پوشش می دهد.

محمدی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در همدان یادآوری کرد: ساخت جامعه الزهرا (س) نیز ضروری است و باید مسئولان برای به نتیجه رسیدن طرح های آموزشی تلاش کنند.

امام جمعه همدان از همه مردم حلالیت خواست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌هایم برای رضای خدا بوده و از کسانی که یاریگر بودند قدردانی می کنم.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات