امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به لزوم برقراری مساوات و عدل در بین اقشار مختلف مردم گفت: عدالت در جامعه مورد توجه مسئولان و قوای سه گانه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۵۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: عدالت باید در تمامی ارکان جامعه به ویژه در قوه قضائیه به عنوان مجری عدل در کشور مورد اهتمام و توجه باشد.
وی ادامه داد: در صدور احکام قضائی و قضاوت ها، نباید کوتاهی در حق مردمی که به مسئولان و قضات اعتماد کرده اند، دیده شود.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه آحاد مردم و مسئولان با رعایت انصاف و عدالت رضای الهی را بدست می آورند، گفت: بازاریان و کسه نیز با رعایت انصاف در خرید و فروش، خدمت به خلق را اولویت خود بدانند.
وی افزود: نباید عده ای در آستانه عید و روزهای پایانی سال، انصاف را قربانی کسب سود بیشتر برای خود کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه توسط رهبر انقلاب ادامه داد: قوه قضائیه به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی بوده و رییس جدید آن از شخصیت های فرهیخته نظام اسلامی است.
وی با تاکید بر لزوم صیانت از محیط زیست و فضای سبز در هفته منابع طبیعی اضافه کرد: صیانت از داشته ها و مواهب الهی از جمله درختان، منابع طبیعی و محیط زیست رسالت مردم و مسئولان بوده و نهادهای متولی امر از جمله شهرداری، محیط زیست و منابع طبیعی نقش مهمی در این راستا برعهده دارند.

ارسال نظرات