خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

اگر دنیا هم با آمریکا باشد در مقابل قدرت ایران ناتوان است

امام جمعه مرند در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اینکه اگر دنیا هم با آمریکا باشد در مقابل قدرت ایران ناتوان است از تلاش آمریکا برای طرح دوستی با انقلاب اسلامی ایران پرده برداشت.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۴۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نعمت زاده، امنیت و عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران و آزادگان دانست و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار اخیر با جمعی از مردم آذربایجان، امنیت این کشور را مدیون شهدا دانستند.

وی تصریح کرد: مسئولان از مردم عقب هستند، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مات کردند و بار دیگر نشان دادند که از مسئولان جلوتر هستند، مسئولان نیز باید برای حل مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

حجت الاسلام نهمت زاده با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت از فرهنگ جهاد و ایثار و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: جوانان ما باید بدانند که بسیاری از رزمندگان ما وارد اروند شدند اما بیرون نیامدند و خوراک کوسه‌ها شدند.

وی با گرامیداشت روز ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) عنوان کرد: ما نباید خانواده‌های شهدا را از یاد ببریم، برخی از خانواده‌های شهدا علیرغم اهدای سه یا چند جوان خود به نظام اسلامی، هیچ طلبی از این نظام ندارند، متأسفانه جای تأسف است که برخی غافلین و بیچارگان، خودشان را به گونه‌ای تنزل داده اند که دست به اختلاس می‌زنند و به این مردم ظلم می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار