خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای جوان محله کیانشهر به همت کانون فرهنگی آل النبی با حضور جمعی از جوانان بسیجی و حلقه های صالحین در مسجد جامع حضرت رقیه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۱۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱

حضرت رقیه (س) کیانشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، در ارتباط با گام دوم انقلاب که مخاطب آن جوانان هستند، اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ گام دوم انقلاب»  به تبیین دستاوردهای چهار دهه‌ گذشته پرداخته و به‌منظور ساختن ایران اسلامی توصیه‌هایی به ملت بویژه جوانان ارائه کردند.

ستاری با تشریح اهداف برگزاری یادواره شهدای جوان، گفت: برای برداشتن گامهای استوار ، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت. دشمنان انقلاب با تحریف و دروغ ‌پردازی درباره‌ گذشته انقلاب به دنبال براندازی نظام هستند، وی، برگزاری یادواره شهدای جوان را آشنا کردن نسل جوان با انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب و آگاه ساختن جوانان نسبت به تلاش های گسترده دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از جمله ترورها، غائله های کردستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و غیره در اقصی نقاط کشور، تحریم های ظالمانه ، جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی و ... دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ریاضت مبلغ دینی و کارشناس فرهنگی نیز الگو سازی را یکی از   نیاز های اساسی جامعه امروز دانست و گفت: شهدا به عنوان شاخص های دست یافتنی، بهترین الگو برای نسل جوان هستند چرا که آنها از جنس همین مردم و همین جوانها بودند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب شناسی اساس کار ما است، افزود: بیان خاطرات، وصیت نامه و الگوهای رفتاری شهدا در قالب قصه گویی خیابانی از جمله برنامه هایی است که در مساجد برای جوانان و نوجوانان اجرا می کنیم .    

در ادامه این مراسم، وکیل پور، راوی دفاع مقدس به بیان رشادت ها و خاطرات رزمندگان اسلام  در  دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 

ارسال نظرات