شجاعت، ایثار و وفاداری هویت ایل بزرگ بهمئی

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت : شجاعت، غیرت، روح جوانمردی، ایثار، وفاداری، فداکاری و سلحشوری و ایمان هویت ایل بزرگ بهمئی است.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۰۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمعرفی هویت ایل بزرگ بهمئی با بیان اینکه هر قومی و هر جامعه‌ای شناسنامه، هویت و تصویری در ذهن جهانی دارد گفت: آن هویتی که ایل بزرگ بهمئی را معرفی می‌کند شجاعت، غیرت، روح جوانمردی، ایثار، وفاداری، فداکاری و سلحشوری و ایمان است.
سردار سلامی افزود:هر چه زیبایی است شایسته شما و شما شایسته آن هستید این‌ها را از ته قلب می‌گویم و با همه وجودم معتقدم که این مردم شایسته زیباترین و فاضل‌ترین واژه‌ها هستند.
وی با بیان اینکه شما بر قله‌های شرف، افتخار، اقتدار، عزت و ایمان ایستاده اید بیان کرد: مردمان بهمئی پرچمدار شرافت، شجاعت و عدالت هستند و تقدیم ۶۵۰ شهدی گلگون کفن به نظام و انقلاب اسلامی سند صدق وعده شما، غیرت، وفاداری، ایمان و محبت شما است.
وی گفت: ما اینجا گرد هم آمده ایم تا از ستاره‌های پرفروغ آسمان افتخارات ایران اسلامی در شهرستان بهمئی تجلیل کنیم، چرا که شهیدان ما تندیس‌های زندۀ صدق وعده، عقیده و ایمان ما هستند.
سردار سلامی شهدا را حجت‌های خداوند بر روی زمین دانست و بیان کرد: فضیلت، استقلال، نداشتن لکنت زبان در برابر استکبار و اینکه سرنوشتمان در دستان خودمان است به برکت از خودگذشتگی شهدا است.
وی افزود:اگر امروز آزاد هستیم و با مستکبران با سربلندی سخن می‌گوییم و رهبرمان با شجاعت در برابر صاحبان قدرت سخن می‌گوید، اگر ایران اسلامی امروز دارای امنیت، پیشرفت، عزت، اقتدار، عظمت، منزلت است، اگر حرمت نوامیسمان حفظ شده و سرزمینمان تحت اشغال بیگانگان نیست همه از روح بلند شهدا و ایثارگری آن‌ها است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان ما راه عزت را به ما نشان داده و به آن صف طولانی سپاه دشمنان که آرایش و گسترشی برای تهاجم به ارزش‌ها، استقرار و تمامیت ارضی ایران را داشتند اجازه یک موفقیت کوچک ندادند.
وی گفت: وقتی انقلاب ما به پیروزی رسید همه قدرت‌ها هم قسم شدند تا بر این ملت یورش بیاورند و اجازه ندهند حکومتی به نام اسلام به پا خیزد، چون می‌دانستند اگر اسلام دوباره طلوع کند با شمشیر عدالت دادخواهی خواهد کرد و آن‌ها را شکست خواهند داد.
سردار سلامی با بیان اینکه تمام قدرت‌های ظاهری، سیاسی در اختیار دشمنان بوده است عنوان کرد: در نقطه مقابل ایرانی اسلامی در محاصره و تحریم بود و همه نهاد‌های بین المللی هم قسم شدند تا ایران اسلامی را منزوی کنند.
وی ادامه داد:همه مستکبران عالم قدرت نظامی شان را برای مقابله با ایران اسلامی به میدان آوردند، اما در اوج نابرابری با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران ناکام ماندند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران از علی بن ابیطالب (ع) امام مسلمین آموخته است که هیچ قومی ذلیل نمی‌شود مگر اینکه دشمن در سرزمینش پا بگذارد بیان کرد: ملت ایران از تاریخ و قیام عاشورای حسینی آموخت که نباید امام و سپاه امام حسن مجتبی (ع) را تنها بگذارد و به امام خود بی وفایی کند.
سردار سلامی گفت: ملت ایران دیگر اجازه نداد تاریخ صدر اسلام غم انگیر تکرار شود بلکه این بار سرود پیروزی را در هر مقطعی با شکوه سرود.
وی عنوان کرد: تاریخ سراغ ندارد که یک ملت بتواند تنها در تحریم محاصره و انزوا و فشار روانی قدرت‌های بزرگ این گونه مردانه بایستد و سرانجام پیروز شود و اراده خود را به دشمن تحمیل کند.
سردار سلامی با بیان اینکه پیام شهدا گشایش راهی برای سعادت جامعه بود گفت: روزگاری ما در کنار کارون، کرخه و الوند می‌جنگیدیم و دشمن می‌خواست ایران را شکست دهد و سلطه خود را بر عالم کامل کند، اما در آن روز‌های سخت شهیدان ما از خانه و کاشانه خود جدا شدند و جهاد کردند و آن‌ها را به عقب رانند.
وی افزود: سربلندی، آبادی، امنیت و سرافرازی کنونی ایران اسلامی نتیجه جهاد شهیدان و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از مردم قدردان و شهیدپرور این خطه از ایران اسلامی گفت: وجود چنین جمعیتی بعد از سی سال برای تکریم شهیدان خود بی نظیر است و جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: امروز هم به برکت این استواری و استحکام قامت‌های شما است که رهبر معظم انقلاب در برابر همه قدرت‌های بزرگ جهان با وقار و آرامش ایستاده است و این کشور بزرگ و جهان اسلام را از میان امواج پر تلاطم فرقه‌های بزرگ دنیا به سلامت عبور می‌دهد.
سردار سلامی با بیان اینکه امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های کشورمان دشمان را به زانو درآورده و آنان را خسته کرده ایم افزود: فرهنگ مقاومت را به فرهنگ کشور‌های دیگر انتقال داده و سرزمین‌های اسلامی برای مقابله با دشمنان به پا خواستند.
وی با اشاره به اینکه دشمن در حال عقب نشینی است چرا که در هیچ نبردی موفق نبوده و شکست خورده است گفت: به زانو درآمدن سربازان صهیونیستی در مقابل حزب الله لبنان و جبهه‌های مقاومت اسلامی فلسطین و شکست‌های پی در پی آمریکا در عراق، سوریه، بحرین و یمن خود گواه این مدعا است.
سردار سلامی بیان کرد: نبض‌های آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونستی دیگر به کندی می‌تپد و دیگر راه به جایی نخواهند برد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دیگر ملت ایران از دشمنان ریز و درشت خود نمی‌ترسد.
وی ایران را قلب تپنده مقاومت جهان اسلام، دیار جوانمردان و ایثارگران راه حق و حقیقت دانست و اضافه کرد: از همین جا به دشمنان اعلام می‌کنم که به زودی شما را شکست داده و شما را تسلیم اراده بلند خود می‌کنیم.
وی با بیان اینکه شما توان تحمل سیلی‌های بزرگ از این ملت را ندارید گفت: قدرت انقلاب هر روز رو به گسترش است و دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است.
سردار سلامی با اشاره به اینکه دیگر خاورمیانه و خلیج فارس برای آمریکا، شرق مدیترانه برای اسرائیل میدان قدرت نمایی نیست افزود: خورشید آن‌ها رو به غروب است، زیرا ملت‌های مسلمان بیدار شده اند و دیگر اجازه خودنمایی و قدرت نمایی به آن‌ها نخواهند داد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی تصور می‌کنند ملت ایران در برابر مشکلات اقتصادی کم خواهد آورد گفت: با شایعه پراکنی و حضور سنگین در فضا‌های مجازی و ماهواره‌ای بر آن شدند تا قلب‌ها و اذهان ملت ایران را تسخیر کنند، اما قلب این ملت در تسخیر آیات روح بخش قرآن است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تصور می‌کردند ما با فشار به سمت مذاکره می‌رویم، ولی کور خواندند، چون ما می‌دانیم و هوشیار هستیم که هر وقت دشمنان زیبا سخن می‌گویند دسیسه‌ای را طراحی کردند.
وی مذاکره را فرصت به دشمن برای بازسازی خود دانست و بیان کرد: ما با شما در میدان جنگ سخن می‌گوییم چرا که ما آموخته ایم که شما فقط منطق قدرت را می‌فهمید.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این ملت شکست پذیر نیست گفت: به زودی مقاومت ما به ثمر خواهد نشست و صبح پیروزی را به زودی می‌بینیم چرا که خداوند به مسلمین وعده نصرت داده است.
وی با بیان اینکه دشمنان امروز از اعتقاد، باور و ایستادگی ملت ایران ناامید شده اند گفت: ما راه شهیدان را ادامه می‌دهیم و بر قدرت خود می‌افزاییم همه ابزار‌های پیشرفت را در اختیار داریم و به هیچ کشوری هم نیاز نداریم.
سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما ملت سرافراز ایران اسلامی به خود می‌بالیم و پیش می‌رویم و به سرعت به پیروزی نزدیک می‌شویم گفت: مقاومت ما به معنای حرکت و شکافتن همه موانعی است که دشمن می‌خواهد ایجاد کند.
وی با بیان اینکه ما قدرت خود اتکایی داریم چرا که همه ظرفیت‌های بقاء در اختیار ماست افزود: فکر می‌کنند ملت ایران با محاصره اقتصادی و تحریم تسلیم می‌شود، ولی ما تا آخر ایستاده ایم چرا که فرزند جهادیم و شیعه امام حسین (ع) هستیم.
سردار سلامی در پایان اضافه کرد: صمیمانه تشکر می‌کنم از همه کسانی که برای برگزاری این مراسم شکوهمند زحمت کشیده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار