فرمانده تیپ 36سپاه انصارالمهدی (عج) گفت:امروز وظیفه ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگینتر از گذشته است چرا که سپاه امید مستضعفان و مایه ی افتخارهمه ی مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۸۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مراسم تکریم ومعارفه ی فرماندهان گردان های یکم و دوم امام حسین (ع) شهرستان ابهربا حضور جمعی از مسئولین سپاه پاسداران،صبح روز دوشنبه 13اسفندماه در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در این مراسم سردار عباسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه پاسداران به عنوان یکی از نعمت های الهی برای کشور و ملت ایران است،اظهار داشت:همه ی ما باید باتمام وجود قدردان خدمات ارزشمند و برجسته ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم.

 وی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه های دشمن ،با تمام توان ایستاد،خاطرنشان کرد:باید به این باور برسیم که دشمن در بسیاری از حوزه ها همچون اعتقادی ، فرهنگی ، اقتصادی به دنبال خدشه وارد کردن به نظام اسلامی بوده و بایدبا استفاده از ظرفیت های موجود در راستای تقویت درونی نظام جمهوری اسلامی تلاش نماییم.

 فرمانده تیپ 36سپاه انصارالمهدی (عج)بااشاره به لزوم رعایت تقوای الهی در بین پاسداران به عنوان الگوی جامعه ،تصریح کرد:پاسدار باید الگوی جامعه در تمام شئونات فردی و اجتماعی باشد و به عنوان کسی که از سالارشهیدان الگو برداری کرده باید الگوی تمام خوبی ها و فضایل انسانی و اسلامی باشد

ارسال نظرات