خبرهای داغ:

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه قاضی‌طباطبایی و دانشگاه ارومیه

به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری های آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای، بومی سازی تجهیزات، حمایت از ایجاد و توسعه آزمایشگاه ها و کارگاه ها، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه به امضا رسید.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، این تفاهم نامه در جلسه ای که با حضور رحیم حب نقی ریاست دانشگاه ارومیه به همراه معاونین و مشاورین و یعقوب پوراسد ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان به همراه معاونین در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی برگزار شد به امضا رسید.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان با اشاره به نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت دانشجویان مهارت محور، کارآفرین و برآورده کردن نیازهای نیروی انسانی با مهارت فنی بالا در سطح استان و جامعه، آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای را برای هرگونه همکاری با دانشگاه ارومیه اعلام کردند.

پوراسد با توجه به برخورداری دانشگاه فنی و حرفه ای از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی نیز گفت: آماده ایم برای دانشجویان دانشگاه ارومیه دوره های مهارتی برگزار کنیم و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مورد نیاز دانشگاه ارومیه را تامین نماییم.

رئیس دانشگاه ارومیه با امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک به منظور شروع همکاری ها آتی برای نیل به اهداف کلی رشد و توسعه پایدار دانشگاه ها و تعاملات موثر بین دانشگاهی خواستار استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های مشترک دو دانشگاه شدند.

حب نقی و هیئت همراه با همراهی مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای استان بعد از انعقاد تفاهم نامه از فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی بازدید به عمل آورده و اظهار امیدواری کرده و بیان کرد: با توجه به امکانات موجود می توان تعاملات علمی و آموزشی مشترکی در راستای توانمند سازی دانشجویان هر دو دانشگاه انجام داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار