خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مساجد باید به‌روز باشند تا جوانان را جذب کنند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر مساجد باید به‌روز باشند تا جوانان را جذب کنند و همانند دوران دفاع مقدس که اکثر اهالی محله در مسجد حضور پیدا می‌کردند و در امور مختلف و حل مسائل مردم همکاری می‌کردند، مساجد فعال باشند.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۷۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

مساجد باید به‌روز باشند تا جوانان را جذب کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سیدجواد حسینی‌ در کارگاه آموزش ارکان مساجد که با موضوع مسجدمحوری برگزار شد، اظهارداشت: نقش بسیج در مسجد و انجام ماموریت‌ها نقشی اساسی است بنابراین زمینه همکاری با هیئت امنا و امام جماعت مساجد باید بیشتر شود.

وی با اشاره به نقش مساجد در زمان انقلاب گفت: هم‌افزایی بین مساجد و پایگاه‌های بسیج، انتقال تجربیات، استفاده از توان بسیج، واگذاری و تقسیم وظایف در اداره مسجد و پایگاه باید صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: رساندن مساجد به سطح تراز مساجد انقلاب اسلامی و برقراری هماهنگی و همکاری بیشتر بین پایگاه بسیج و امام جماعت به‌عنوان کسانی که یک هدف مشترک را پیگیری می‌کنند نیز باید در اولویت باشد.

وی افزود: از جمله راه‌های تقویت مساجد کارکردهای عبادی، فرهنگی، تبلیغی، سیاسی، اجتماعی و خدمات‌رسانی است.

حسینی بیان داشت: مساجد باید به‌روز باشند تا جوانان را جذب کنند و همانند دوران دفاع مقدس که اکثر اهالی محله در مسجد حضور پیدا می‌کردند و در امور مختلف و حل مسائل مردم همکاری می‌کردند، مساجد فعال باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار