عضو هیئت‌رئیسه مجمع مشورتی استان مرکزی:
عضو هیئت‌رئیسه مجمع مشورتی گفت:در شرایط جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که در رأس آن‌ها آمریکا است، نباید خودمان هم کمک دشمنان کنیم، و باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۶۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی دانش‌منفرد عضو هیئت‌ رئیسه مجمع مشورتی استان مرکزی در آیین افتتاح دومین دوره مجمع مشورتی توسعه استان مرکزی گفت: مجمع مشورتی استان از بزرگ‌ترین مجمع‌های استانی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه در هر کاری آغاز راه آسان ولی ادامه آن بس دشوار است، افزود: امروز دشوارترین کار، امید به مردم و ایجاد وحدت در بین مردم است.

 وی افزود: انتقادات به دولت را باید به ریاست استان بدهیم و استاندار هم به مجمع استانداران کشور برساند؛ بنده به‌عنوان کسی که ۶۰ سال کار سیاسی کرده‌ام هشدار می‌دهم که دولت درخطر است و اکنون ضدانقلاب و انقلاب از دولت ناراحت هستند.

 عضو هیئت‌رئیسه مجمع مشورتی اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که در رأس آن‌ها آمریکا است، نباید خودمان هم کمک دشمنان کنیم. بایستی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم تبیین شود.

 دانش‌منفرد افزود: امروز دشمنان کشور تمام توان خود را برای براندازی و نابودی نظام به کار گرفته‌اند و می خواهند از ایران سوریه ای دیگر بسازند؛ در این شرایط باید با انسجام و همدلی اقدام درستی در برابر آنها انجام دهیم.

 وی تأکید کرد: فعالیت‌های بزرگی در استان انجام‌شده که آنها را نباید نادیده گرفت، اما نظر کارشناسی و انتقاد کردن شرایط خاصی دارد و این‌ها باید در درون خانواده مطرح شود و باعث سوءاستفاده دشمنان نشود.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع مشورتی یکی از معایب فضای مجازی را اظهارنظر افراد غیرکارشناس در مسائل مختلف دانست و عنوان کرد: تحریم‌ها در ایجاد مشکلات تأثیرگذار بوده‌اند، در چنین شرایطی نباید تحریکات ضدانقلاب را دست‌کم بگیریم.

 وی خاطرنشان کرد: باید سازوکار مناسبی برای مجمع مشورتی توسعه استان‌ها در نظر گرفته شود و متفکرین جای واقعی خود را در آن پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات