خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف محموله 90 رأسی دام‌های قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

كشف 90 رأس دام قاچاق در همدانسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به كشف 3 هزار كیلوگرم انواع پارچه قاچاق بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان رزن در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با رصد اطلاعاتی به منظور تحقق شعار «حمایت از كالای ایرانی» موفق به كشف 3 تن انواع پارچه قاچاق شدند.

وی افزود: این محموله كه با یك دستگاه كامیون از شهرهای مرزی غرب كشور به سمت مركز كشور در حال حركت بود با رصد اطلاعاتی شناسایی و در یك اقدام ضربتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر شدند و همچنین ارزش كالای مكشوفه بنا به نظر كارشناسان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام شده است.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی شهرستان رزن با هدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری محورآوج به رزن پرداختند.

سردار کامرانی صالح افزود: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان به یک دستگاه کامیون باری که از محور کنگاور به اسدآباد در حال حرکت بود، مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 90 راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل، کشف و 2 نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینكه ارزش احشام توقیفی بالغ بر 2 میلیارد ریال است، تصریح کرد: متهمان پس از تشكیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان ضمن تاكید بر مقابله پلیس با ورود هرگونه كالای قاچاق، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه اطلاع در خصوص اماكن توزیع کالای قاچاق، مراتب را از طریق تماس با مركز فوریت‌های پلیس 110 گزارش كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات