خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه آرد و نان در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه آرد و نان از سوي تعزيرات حكومتي استان همدان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۴۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

اجرای طرح نظارتی ویژه آرد و نان در همدانعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عزم تعزیرات حکومتی و دادستانی در برخورد با متخلفین اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه آرد و نان از سوی تعزیرات حكومتی استان همدان در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر کنترل و نظارت بر مایحتاج عمومی مردم، گشت مشترک تعزیرات حكومتی همدان با حضور معاون اجرایی این اداره کل و با همراهی نمایندگان دادستان همدان اقدام به بازرسی میدانی از نانوایی‌ها و برخی کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه بر چگونگی توزیع سهمیه آرد این واحدها نظارت و مشکلاتی همچون بهداشت محیط، وجود آرد مازاد بر سهمیه  و کم‌فروشی برخی نانوایی‌ها مشاهده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: در این بازدید مقرر شد تخلف برخی از این واحدها علاوه بر تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی موضوع در ستاد تنظیم بازار و شورای تامین استان نیز بررسی شود.

وی با بیان اینکه این طرح با توجه به نارضایتی مردم از وضعیت نانوایی‌ها و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد توسط اكیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در دستور كار قرار دارد، تصریح کرد: در همین راستا سه واحد مرغ فروشی متخلف نیز پلمب شدند.

حسن‌پور ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان عزیز شعب مركز استان و تمام شعب شهرستان‌های تابعه برای رسیدگی فوری به شكایات حضوری مردمی اختصاص یافته بنابراین هموطنان می‌توانند شكایات كتبی خود را حضوری به شعب مزبور تقدیم کنند.

وی یادآور شد: همچنین از عموم هم‌استانی‌های عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت یا از طریق شماره تلفن 32524484 تعزیرات حکومتی همدان (مركز استان) و یا تارنمای t135.ir اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار