نشستی با حضور دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید کشور، استاندار و فرمانده سپاه بوشهر، مسئول بسیج اساتید و رؤسای اندیشکده‌های بسیج اساتید استان بوشهر در محلّ استانداری بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۳۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر وحید جلال‌زاده دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید کشور با تشریح برنامه‌های بسیج اساتید و کارکرد اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید کشور، بر آمادگی استادان بسیجی برای حلّ مسائل استان فارغ از اختلاف سلیقه جریان‌های سیاسی تأکید کرد.

استاندار سابق آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره با استقبال استانداران از رویکرد حلّ‌المسائلی بسیج اساتید گفت: بسیج اساتید با استفاده از تجربه موفق استفاده از اندیشکده در کشورهای توسعه‌یافته به دنبال حلّ مشکلات مناطق مختلف با استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه است.

فرمانده سپاه بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به تعامل خوب میان نهادهای اجرایی و بسیج، تأسیس دو اندیشکده راهبردی در استان بوشهر را گام مهمی در پیشبرد امور استان دانست.

استاندار بوشهر در ابتدا ضمن خیرمقدم به دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید و هیئت همراه و بیان ضرورت همگرایی گروه‌های مختلف دانشگاهی و اجرایی برای پیشبرد برنامه‌های مصوب و رفع مشکلات استان گفت: آغوش استانداری بوشهر به روی اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید باز است.

وی ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید گفت: جلسات خوبی با حضور مجموعه دانشگاهیان استان تاکنون برگزار شده است که ضرورت دارد بسیج اساتید نیز در این جلسات حضور مؤثر داشته باشد.

گراوند در ادامه با تأکید بر اینکه مشکلات استان با هم‌افزایی گروه‌های مختلف قابل حلّ است گفت: ما در استان ردیف‌های بودجه‌ای خوبی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی داریم که اندیشکده بررسی آسیب‌های اجتماعی قطعاً مورد حمایت استانداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات