مسئول سازمان بسیج رسانه کشور:
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه به خودی خود کار کرد ندارد یعنی اگر خبری نباشد رسانه ای هم نیست و مهمترین نکته این است که با دیگران ارتباط برقرار کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۶۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  صبح امروز مسعود بصیری مسئول سازمان بسیج رسانه کشور  در اولین دوره تربیت مدرس سطح ۲ سواد رسانه ای و فضای مجازی گفت: سیاست بدون اقتصاد و روابط اجتماعی اصالت ندارد؛ چرا که سیاست را نمی توان از حوزه های دیگر جدا کرد که شامل رسانه  هم می شود اگر قدرت روابط اجتماعی و اقتصاد وجود نداشته باشد سیاست اصالت ندارد.

وی ادامه داد: رسانه به خودی خود کار کرد ندارد یعنی اگر خبری نباشد رسانه ای هم نیست و  مهمترین نکته این است که با دیگران ارتباط برقرار کنیم.

بصیری با بیان اینکه دریافت پیام برای انسان های گوناگون با توجه به سن و جنسیت متفاوت است، ابراز کرد: به دنبال آن سواد افراد نسبت به دریافت پیام متفاوت است که این مسئله همان سواد رسانه است؛ به این معنی که شیوه برخورد ما نسبت به پیام های مختلف که ادراک ها و برداشت های متفاوتی وجود دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور افزود: سواد رسانه سواد در حوزه اقتصادی، اجتماعی و … می باشد؛ بسیاری از کارشناسان معتقدند چون همه انسان ها نمی توانند در همه حوزه ها علم و سواد داشته باشند پس بایستی محدودیت های رسانه ای ایجاد شود.

ارسال نظرات