مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: بیش از هفت هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو در استان کردستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۶۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمدرسول شیخی زاده در آیین نمادین زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه شهیده شهین مردوخی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در تمامی کشور‌های دنیا قشر ضعیف و نیازمند وجود دارد که به علت بیماری، یا حوادث طبیعی و... توانایی اداره زندگی خود را ندارند.

وی افزود: در این راستا باید متولی خاصی وجود داشته باشد تا نیازمندان واقعی را شناسایی و بین مردم و نیازمندان ارتباط برقرار کند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با تاکید بر اینکه متولی نیازمندان همه مردم جامعه هستند، عنوان کرد: نیازمندان فقط نیاز مالی ندارند بلکه در تمامی سرفصل‌های زندگی باید برای آن‌ها برنامه داشت.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هرساله اقدام به برگزاری جشن‌های نیکوکاری می‌کند؛ هدف از برگزاری این جشن‌ها را دستگیری نیازمندان و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه اعلام کرد.

شیخی زاده ذکر کرد: هم اکنون ۷۰ هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند که برای کمک به آن‌ها به همراهی خیران و همه قشر‌های جامعه نیاز داریم.

وی همچنین گفت: بیش از هفت هزار دانش آموز و ۲ هزار دانشجو در استان کردستان تحت پوشش کمیته امداد هستند که می‌توانند در آینده انسان‌های مفیدی برای کشورمان باشند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: نیاز‌های یک خانواده از جمله مسکن، درمان، تحصیل و ... را یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد نیز دارد که خوشبختانه کمیته امداد در تمامی این سرفصل‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

وی در پایان سخنان خود به راه اندازی یک هزار و ۷۷۱ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۷۰۰ پایگاه در مدارس، یک هزار پایگاه در مساجد و مابقی نیز در سطح شهر‌ها و مراکز نیکوکاری فعال هستند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات