چند سالی است که واژه ای به نام کمپین در ادبیات مردم ایران رواج پیدا کرده است که اوج نام آوری این واژه در زمانی بود که قیمت پراید خیز بلندی برداشته بود و مردم برای کاهش قیمت این خودروی داخلی خریدن آن را تحریم کردند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۴۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج تهران، اتحاد مردم تحت عنوان کمپین برای به زانو در آوردن مطففین، محتکران، گرانفروشان و خوناشامان اتفاق مبارکی است اما در برابر این کمپین، طرف مقابل هم بیکار ننشسته و دست به ضد حمله می زند تا تک مردم را خنثی کند، نمونه نزدیک آن هم، کمپین نخریدن پراید بود که با همکاری دولت و مدیران و خودروسازان فقط کافی بود تا با اعلام پرداخت وام 25 میلیون تومانی مردم روزه خود را بشکنند و اقدام به ثبت نام برای خرید پراید کنند به طوری که در مدت کوتاهی سامانه به دلیل استقبال شدید مردم بسته شد و در مدت چند دقیقه تعداد قابل توجهی خودروهای بلوکه شده در انبار خودروساز ها به فروش رفت.

تصویر فوق بنری است که بر دیوار مسجد جامع حسین آباد شاملو از توابع شهرستان ملایر نصب شده است؛ حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در کمپین نخریدن آجیل و سایر مایحتاج اولیه مردم مثل گوشت و مرغ و غیره ... دلالان، واسطه ها و صاحبان زر و زور چه خوابی برای بالا نگه داشتن و ثابت نگه داشتن قیمت ها برای مردم خواهند دید.

 علی اشرف خانلری

ارسال نظرات