دهمین یادواره شهید صلاحی منور با حضور شهید گمنام برگزارشد

با حضور شهید گمنام در محفل یادواره شهید صلاحی، عطر عاشقی و رنگ معنویت محله دو چندان شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۴۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش سرویس خبرگزاری بسیج تهران، دهمین یادواره شهید فضل الله صلاحی با حضور پر شور آحاد مردم، بسیجیان و مسئولین شهرستان قرچک در مسجد چهارده معصوم این شهرستان به همت پایگاه بسیج  شهید صلاحی حوزه خندق برگزار شد.

مهمان اصلی این محفل سراسر نورانی، شهید گمنامی از عملیات رمضان بود که با حضورش غوغایی وصف نشدنی به ارمغان آورده بود و گویی شهید میزبان بود و مردم مهمان و متمسک ایشان برای رهایی از اسارت درون و پروازی از نوع سبک بالی دل بودند.

حجت الاسلام حسین تاجیک از مسئولین عقیدتی یگان های آموزشی ارتش در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهدای محله محمد آباد اظهار داشت: اگر حوادث این چهل سال انقلاب را در نظر بگیریم می بینیم  ما برای این انقلاب  خون دلها خورده ایم و این مملکت به راحتی به دست ما نرسیده است.

حجت الاسلام تاجیک افزود: حتی در زمان خود پیامبر(ص) نیز جامعه اسلامی تحقق نیافت، ولی چهل سال پیش علم اسلام به دست امام خمینی(ره) در ایران برافراشته شد و اکنون به دست نائب برحقش امام خامنه ای است و همه ما مدیون رهبری هستیم.

این روحانی خاطر نشان کرد: امروز میبینیم که هیچ کوچه و محله ایی خالی از شهید نیست و همه شهدا مدال افتخار ما هستند و ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده های آنها هستیم.

وی تشریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مقتدای همه شهدای گمنام مادرشان فاطمه(س) است و چه کسی گفته شهید مرده است؟ چه کسی گفته شهید رفته است؟ شهیدی که بعد از سالها یک محله را زیر و رو می کند، مرده است؟ ما مرده ایم، شهدا وجه الله را دیده اند و عند ربهم یرزقون اند.

وی گفت: ما امروز مسئول و مدیونیم، شهدا به خاطر حفظ حجاب ناموس رفتند شهدا بخاطر  حفظ  کشور رفتند،ولی امروز ما  و بویژه مسئولین،  با این وضع جامعه خیانت نمیکنیم؟

وی در آخر گفت:شهدای  دفاع مقدس،علی اکبر ع های خمینی بوذند،آیا ما برای رهبر و ولی زمان خودمون،علی اکبر هستیم؟

 همچنین دختر گرامی شهید صلاحی نیز از مدعوین ویژه این مراسم بود.

از دیگر برنامه های اجرا شده، قرائت قرآن با حضور قاری بین المللی علی رضاصادقی،روایتگری،مدیحه سرایی توسط برادر بسیجی عیوب پارسا  و تجلیل از شهدای محله  بود.

 گفتنی است این مراسم با همکاری پایگاه بسیج خواهران شهید صلاحی برگزار شده بود.

 

 

ارسال نظرات