خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری 27 نهال به یادبود 27 شهید مدافع حریم امنیت با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)، نمایندگی ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) و جمعی از مسئولین و فرماندهان این یگان عملیاتی کاشته شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۵۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری 27 نهال به یادبود 27 شهید مدافع حریم امنیت با حضور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام)، نمایندگی ولی فقیه در لشکر مقدس امام حسین (علیه‌السلام) و جمعی از مسئولین و فرماندهان این یگان عملیاتی کاشته شد.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) در حاشیه این برنامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امام شهدا درس مردانگی، غیرت عزم و ایستادگی را به ما آموخت و امروز چندین مراسم به یابود شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان در حال انجام است.

وی گفت: شهادت جمعی از رزمندگان اسلام نه تنها خللی در عزم و اراده مردم ایجاد نمی‌کند بلکه عزم و اراده راسخ‌تری ایجاد شده و جوان‌های بیشتری برای مقابله با دشمن ایجاد آمادگی‌ کرده‌اند.

حجت‌السلام ابوالفضل پیراسته، نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) نیز در حاشیه کاشت این 27 نهال اظهار داشت: کاشت این 27 نهال به یاد شهدای حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان انجام شد و درخت زیتون نیز نماد مقاومت و پایداری است؛ و هم‌رزمان این شهدای بزرگوار، امنیت همه جانبه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را با صلابت‌تر از گذشته ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: نماد نهال زیتون به این معنا است که رزمندگان اسلام از اراده و تصمیمات خود نخواهند کاست و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و وطن خود دفاع و مراقبت می‌کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها