مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند عزم جدی و تلاش مسئولان است

شکریان با اشاره به اهمیت نقشه راه در حوزه آسیب‌های اجتماعی افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی و همت و تلاش همه مسؤولان و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی است و باید این وحدت رویه در تمام روند فعالیت‌های اجرایی حفظ و تقویت شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۱۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در جلسه هم‌اندیشی سکونت گاه‌های غیررسمی و بررسی مناطق آسیب‌پذیر که با حضور معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد : موضوع آسیب‌های اجتماعی از موضوعات اولویت‌دار و حائز اهمیت است و باید برای آن برنامه‌ریزی منسجم فرهنگی داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقشه راه در حوزه آسیب‌های اجتماعی افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیازمند عزم جدی و همت و تلاش همه مسؤولان و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی است و باید این وحدت رویه در تمام روند فعالیت‌های اجرایی حفظ و تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: تعمیق و تقویت باورهای دینی در جوانان و نوجوانان امروز یکی از مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های فرهنگی و دینی است و روحانیون و مبلغان باید در این حوزه همت مضاعف و تلاش جهادگونه داشته باشند.

این مسؤول به موضوع وجود ظرفیت هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و موسسات قرآنی اشاره و تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با وجود مراکز و موسسات فرهنگی و دینی و حضور مبلغان و روحانیون می‌تواند در این مناطق اثرگذار باشد و بسیاری از این معضلات و آسیب‌ها در این مناطق کاهش و یا رفع شود.

شکریان‌امیری به موضوع تهاجم فرهنگی دشمن به ویژه در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: مشارکت‌های عمومی و مردمی در فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند به عنوان یک فرصت و ظرفیت با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی برنامه‌ریزی باشد و از خود مردم در استفاده از ظرفیت‌ها استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار