حجت الاسلام عباسی، هشت سال دفاع مقدس را مصداق بارز کار جهادی دانست و گفت: راهیان نور فرصتی برای ارتباط باشهدا و الگوگیری از آنان است.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۱۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی از استان، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت برگزاری این اردوها، گفت: راهیان نور، مبارزه عظیم مردمی برای زنده نگهداشتن دوران پرعظمت دفاع مقدس است.

حجت الاسلام مصطفی عباسی، افزود: اقشار مختلف مردم که دل در گرو آرمان های ملی و ارزش های اسلامی داشتند، با لبیک به ندای امام عزیز به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند و حماسه های بزرگی آفریدند که امروز جهانیان را متحیر ساخته است.

وی، در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس متعلق به هر کسی است که دلش برای اسلام و برای قرآن می تپد.

عباسی گفت: بازدید عموم مردم خصوصا نسل جوان و جنگ ندیده از این مناطق جنگی و محل آسمانی شدن شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام یکی از مهم ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: انسان باحضور در این مناطق مقدس و مشاهده سختی هایی که رزمندگانی که عموما جوان  بودند و در این مناطق برای حفظ نظام و کیان انقلاب به جان خریدند و بسیاری  از آنان در این مناطق به فیض عظیم شهادت نائل شدند، احساس غرور و افتخارپیدا می کند و ازطرف دیگر به این مساله پی می برد که این نظام و این استقلال و عزتی که جمهوری اسلامی در سطح جهان پیدا کرده است را مدیون عزیزانی است که ازخود گذشتند تا ما در سایه ازخود گذشتگی آنان به این نعمت ها برسیم.

این مقام مسئول، هشت سال دفاع مقدس را مصداق بارز کار جهادی دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب برای پیروزی و پیشرفت خود بهای سنگینی پرداخت کرده است و برای ادامه راه پرشکوه خود بازهم نیاز به تلاش و کارجهادی و ازخودگذشتگی افراد مانند شهدای عزیز احتیاج دارد.  این اردوها فرصت خوبی برای ارتباط باشهدا و الگوگیری از آنان است و هدف از این اردوها برای نسل جوان خصوصا دانشجویان نیز همین است.

ارسال نظرات