انقلاب اسلامی انقلابی فاطمی بود/ ملت مقاوم با شعار مرگ بر آمریکا ذلت FATF را نمی پذیرد

پناهیان: انقلاب امام خمینی(ره) یک انقلابی صد درصد فاطمی بود زیرا ایشان مانند بانوی اسلام تنها به مقابله با نظام سلطه پرداختند و در مقابل ابرقدرت‌های غرب و شرق ایستادند.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۹۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام احمد پناهیان در ششمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در ساری اظهار داشت: مازندران دیار علویان و  خطه دلاورخیز و اولیا خدا بوده که رادمردانه و جان‌نثارانانه در ابعاد مختلف قد برافراشتند و در آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: همایش شهدا جلسه‌ای که برای خاصان اولیای خدا، نورانی، مقدس و با عظمت بوده که طبق فرمایش مقام معظم رهبری این مراسم تکریم جهاد فی سبیل الله تکریم مجاهدت و نبرد است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کار مادران و همسران شهدا ادامه راه حضرت زهرا(س) و رسالتشان رسالت فاطمی و زینبی است تصریح کرد: ایمان، همسرداری و فرزند داری حضرت فاطمه(س) نمونه بارز یک زن اسلامی و نمونه اسوه و الگو برای جهاد و مبارزه بوده که زوایای زندگی این بانوی اسلام باید برای همه ما به ویژه زنان ما یک الگو باشد.

پناهیان افزود: انقلاب امام خمینی(ره) یک انقلابی صد درصد فاطمی بود زیرا ایشان مانند بانوی اسلام تنها به مقابله با نظام سلطه پرداختند و در مقابل ابرقدرت‌های غرب و شرق ایستادند.

وی با بیان خاطراتی از جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: سرزمین ما سرزمین دلاورمردانی است که در عملیات‌های مختلف خونشان جهت آبیاری درخت انقلاب ریخته شد دشمنان بدانند بادهای فتنه ما را نمی‌لرزاند و اگر کسی که به نصرت خداوند تردید کند نشان دهنده ضعف ایمانشان است.

پناهیان افزود: مبارزه با جبهه کفر و نفاق ادامه دارد و بدانیم زمانی که جامعه‌ای از لحاظ عقلی رشد کند از نظر ولایی  امتحان می‌شوند که درک، فهم و بصیرت بالا موجب پیروزی در جنگ، فتنه‌ها و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) شد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: معاون رئیس جمهور آمریکا می‌گوید ایران باید FATF را بپذیرد تا تحریم را تمام کنیم که  وقتی شعار می‌دهیم مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر کفر و مرگ بر جبهه استکبار است.

وی ادامه داد: ما را از چه می‌ترسانید ملت ما را از فشار اقتصادی نترسانید همه عالم بدانند 245 هزار شهید حجت قاطع انقلاب اسلامی است که تا رسیدن به حکومت بقیه‌الله از مبارزه با ظلم دست نخواهند کشید.

در پایان این مراسم از 200 مادر، همسر و خواهران شهدای استان مازندران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار