برگزاری جشنواره دانشجویی فناوری نانو در مازندران

محمود شیخ الاسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف دانشجویی در مازندران اظهار داشت: سومین جشنواره دانشجویی فناوری نانو دانشگاه پیام نور در روزهای 15 و 16 اسفندماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۹۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمود شیخ الاسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف دانشجویی در مازندران اظهار داشت: سومین جشنواره دانشجویی فناوری نانو دانشگاه پیام نور در روزهای 15 و 16 اسفندماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ها سبب تشویق و ترغیب جوانان دانشجو برای حضور در فعالیت‌های علمی می‌شود، افزود: این جشنواره در سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری و در زمینه تولیدات مرتبط با فناوری نانو شامل ارائه مقالات، پایان نامه‌ها و اختراعات برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران با اشاره به اینکه همه دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی در این رویداد علمی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: بیش از 60 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

شیخ الاسلامی با بیان اینکه در این جشنواره کارگاه‌های متعدد در حوزه کاربردهای علم نانو در پزشکی،کشاورزی و دیگر رشته ها برگزار می‌شود افزود: مراسم بازگشایی این جشنواره چهارشنبه  15 اسفندماه با حضور اساتید برجسته در حوزه فناوری نانو و کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور، احمدوند مدیر کارگروه ترویج ستاد توسعه فناوری نانو و تعدادی از اساتید، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار