200 دانشجوی پسر دانشگاه های استان کردستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۸۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اولین کاروان دانشجویی راهیان نور دانشجویان استان کردستان با حضور روسای دانشگاهی و سردار فلاح جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سردار فلاح در مراسم بدرقه این دانشجویان گفت: دانشجویانی که امروز توفیق حضور در این کاروان را دارند با حضور در مناطق عملیاتی جنوب درک می‌کنید که کسانی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مردانه در مقابل یک دنیا دشمن ایستادند و جان خود را فدای این سرزمین و خاک کردند.

وی افزود: در یادمان‌های شهدا به شما خواهند گفت که خرمشهر به محاصره دشمن درآمد، اما جوانان خرمشهری در مقابل دشمنانی که میخواستند یک هفته‌ای به تهران برسند با کمترین امکانات و تجهیزات ایستادند و جنگیدند.

سردار فلاح با اشاره به اینکه سفر راهیان نور یک سفرمعنوی و ارزشی است گفت: در دوران جنگ تحمیلی مردانی جان خود را فدا کردند که هم زن داشتند هم فرزند و هم زندگی، اما از تمام تعلقات خود برای دفاع از این آب و خاک گذشتند و امروز ستارگانی شده اند که میشود به آن‌ها توسل کرد.

جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: راهیان نور ما انسان تربیت می‌کند و لازم است که جوانان امروز به تاسی از شهدا و رزمندگان، همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس فرهنگ ایثار، شهادت، جان فشانی، از خودگذشتگی، نماز اول وقت خواندن، قران خواندن و ... در زندگی آن‌ها جاری و ساری شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات