خبرهای داغ:
معاون راهداری استان همدان خبر داد

بهسازی محیطی راه‌های ارتباطی استان همدان پیش از ایام نوروز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بهسازی محیطی راه‌های ارتباطی استان همدان پیش از فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد و گفت: ارتقای ایمنی محورهای ارتباطی استان در ایام تعطیلات نوروز در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۸۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

بهسازی محیطی راه‌های ارتباطی استان همدان پیش از فرا رسیدن ایام نوروزحمید پرورشی خرم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تأکید بر اینکه انجام هر گونه عملیات عمرانی در معابر درون شهری استان از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین ۹۸ ممنوع است، افزود: تمام عملیات عمرانی که به نوعی موجب ترافیک در محورهای مواصلاتی و به ویژه در محورهای شریانی همدان می شود، در ایام عید تعطیل است.

وی از بهسازی محیطی راه‌های ارتباطی استان همدان پیش از فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد و گفت: ارتقای ایمنی محورهای ارتباطی استان در ایام تعطیلات نوروز در اولویت کاری این اداره کل قرار گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به فعالیت گشت‌های عملیاتی جاده‌ای در ایام نوروز اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام عید برخی از افراد سودجو اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه راه های استان می کنند، به همین منظور 50 عملیات گشت جاده ای برای برخورد با متخلفان در نظر گرفته شده است. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده پیش از ایام نوروز در سطح جاده‌های استان یادآور شد: خط کشی محورهای شریانی، پاکسازی و شستشوی علائم جاده ای، گاردریل و نیوجرسی، چاله گیری و لکه گیری راه ها و تهیه و نصب بنر و علائم هشدار دهنده از جمله فعالیت های در حال اقدام این اداره پیش از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار