صفارهرندی:

نتیجه اعتماد به جوانان حل مشکلات کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از پیشینه انقلاب اینگونه می‌توان نتیجه گرفت هر جا که تکیه بر جوانان انقلابی کرده ایم مشکلمان حل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۶۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر محمد حسین صفار هرندی  در همایش بصیرتی  افزایی  حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بجستان  در مصلی نماز جمعه این شهر ضمن توجه به جایگاه کشور قدرتمند ایران در چهلمین سال از انقلاب اسلامی اظهار کرد: گاهی اوقات رهبر معظم انقلاب صحبت‌هایی را ایراد می‌کنند که اگر بتوانند سخنان ایشان را درک کنند شاهد اتفاقات خیلی بزرگی خواهیم بود.

وی ضمن توجه به بیانیه مهم رهبری در گام دوم چهل سالگی انقلاب افزود: بیانیه ایشان راهی است برای طی کردن چهل ساله دوم انقلاب و بدانید راهی را که در پیش گرفته ایم راهی است که باید این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسانیم.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: از پیشینه انقلاب اینگونه می‌توان نتیجه گرفت هر جا که تکیه بر جوانان انقلابی کرده ایم مشکلمان حل شده است، خواهشی که از بزرگتر‌ها داریم این است که تجارب خود را به نسل بعدی انتقال دهند و امروزه این انقلاب به جایی رسیده است که پشت ابر قدرت‌ها و دشمنان انقلاب را به خاک رسانده اند.

وی ضمن توجه به جنگ‌های اخیر مدافعان حرم و رزمندگان سوریه عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران پیامی حتی برای خارج از مرز‌ها به وجود آورد، به طوری که انقلاب ما صادر شد و در سوریه و عراق حتی شاهد گروه‌های جهادی اسلامی هستیم؛ و دلیل این کشور عراق که چند سال پیش در حال جنگ با ایران بود به کشوری تبدیل شده است که هنگام عزیمت زائران در ایام اربعین با آن‌ها به گرمی و لطافت برخورد می‌شود و این به دلیل قدرت انقلاب اسلامی است.

وی اذعان کرد: سیدحسن نصرالله اینگونه نقل می‌کرد، وقتی داعش در داخل سوریه مشغول بود ما باید در همان مکان زمینگیرش می‌کردیم تا از ورود داعش به عراق جلوگیری شود و رسانه‌های غربی در ایجاد رعب و وحشت گروهک تروریستی داعش نقش زیادی داشتند، اما افرادی، چون شهید نوروزی را داریم که با ایجاد مانور در قلب داعش باعث شدند تا این گروهک در سامرا زمین گیر شده و به عقب برگردد.

صفاری هرندی گفت: امروزه از نظر رتبه‌های علمی در مقایسه با دیگر کشور‌های پیشرفته از جایگاه بسیار خوبی برخورداریم به نحوی که در برخی جایگاه‌های جهانی مقام اول تا چهارم را کسب کرده ایم.

وی ضمن توجه به برابری اقشار جامعه در جمهوری اسلامی تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب ما برابری بین اقشار جامعه بود و آن موقعی که بنده وزیر بودم به ما گفته می‌شد خود را پشت تحریم‌ها مخفی نکنید که ۲۰ درصد از مشکلات به وجود آمده در جامعه مربوط به تحریم‌ها است و ۸۰ درصد باقیمانده مربوط به سوء مدیریت مسئولین اجرایی کشور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در حال حاضر مجلس تشخیص مصلحت نظام به تصمیم گیری در مورد پیوستن یا نپیوستن به پالرمو مشغول می‌باشد که آیا با پیوستن به این معاهده گروهی از مشکلات مردم باز خواهد شد یا این خود گره دیگری بر مشکلات مردم خواهد بود.

 صفار هرندی در پایان اظهارکرد: چهل سال تجربه کافیست و دیدم که هر کجا در مقابل استکبار و غرب عقب نشینی کردیم بیشتر به سمت ما هجوم آوردند و فشار بیشتری بر ما وارد شد و به دلیل قدرت بازدارندگی ما گزینه نظامی خیلی وقت پیش از دستور کارشان خارج شده است؛ و یادم نمی‌رود که جان بولتون آمریکایی در مشاجره با یکی از فرماندهان بلند پایه ارتش بر سر جنگ با ایران دچار تنش شدند تا جایی که به جان بولتون توصیه شد جنگ با ایران مانند جنگ با افغانستان و عراق راحت نخواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها