خبرهای داغ:
معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان:

هدف اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر احیاء معروفات است

معاون ستاد امر به معروف استان همدان با اشاره به اینکه هدف اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در درجه اول، احیاء معروفات است، گفت: اگر معروفات به نحو احسن احیاء و در جامعه پیاده شوند خیلی از نگرانی‌ها برطرف خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۰۶۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

هدف اصلی ما احیاء معروفات استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جعفر شهبازی در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نهاوند اظهار داشت: در بحث امر به معروف و نهی از منکر همه ما باید آنچه که در توان داریم بکار بگیریم تا جایگاهی برای امر به معروف در جامعه ایجاد کنیم که مد نظر خدای متعال و اهل بیت(ع) باشد.

وی با بیان اینکه امر به معروف اکنون در جایگاه مناسبی نیست، اضافه کرد: امروز که مردم در این وضعیت معیشتی قرار دارند ضروری است که جایگاه بهتری برای این فریضه لحاظ کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان ابراز داشت: اگر این برداشت که امروز ما داریم، پیاده شود مشکلی را حل نمی‌کند اما اگر امر به معروفی که در دین به آن اشاره شده در جامعه ما فراگیر شود به دلیل دامنه وسیعی که دارد، حلّال مشکلات خواهد بود.

وی افزود: در روایتی از ائمه معصومین(ع) داریم که اگر واجبات و محرمات قطره‌ای باشند، امر به معروف و نهی از منکر به‌مانند دریا هستند.

شهبازی تصریح کرد:‌ امروز وضعیت امر به معروف به گونه‌ای است که باید در جامعه به دنبال راه‌هایی برای ایجاد خوبی‌ها باشیم، که اگر در جامعه جاری شوند جامعه‌ای زیبا خواهیم داشت.

وی گفت: ما در امر به معروف و نهی از منکر باید به دنبال روشی باشیم که با جوان امروزی با زبان خودش صحبت کنیم، همان جوانی که در گوشه‌ اتاق خود با تمام دنیا در ارتباط است.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان ادامه داد: باید به دنبال روش‌های نوینی باشیم که در تربیت فرزند امروزی مؤثر است و در این راه باید اصول هشتگانه امر به معروف و نهی از منکر را فرا بگیریم و بکار ببندیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه هدف اصلی ما در درجه اول، احیاء معروفات است، گفت: اگر معروفات به نحو احسن احیاء و در جامعه پیاده شوند خیلی از نگرانی‌ها برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار