رئیس جمهور گفت: برای افتتاح پروژه‌های بسیار مهمی که در سفر قبلی قول داده بودم به گیلان آمده‌ام.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۸۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در فرودگاه سردار جنگل رشت اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز را میهمان مردم میهمان‌نواز و مرزدار استان گیلان هستم.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای افتتاح پروژه‌های بسیار مهمی که در سفر قبلی قول داده بودم به گیلان آمده‌ام، تصریح کرد: در این سفر پروژه‌های زیادی از جمله مهم‌ترین آنها که راه‌آهن قزوین ـ رشت است را افتتاح می‌کنیم.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان عنوان کرد: امیدوارم سفر هیئت دولت به گیلان که با افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های بسیار مهمی همراه است در مسیر توسعه و پیشرفت گیلان شتاب لازم را ایجاد کند.

روحانی افتتاح و بهره‌برداری از سفرهای دور نخست را از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در سفر دوم به گیلان اعلام کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد پروژه راه‌آهن قزوین به رشت است.

وی آغاز عملیات اجرایی مسیر ریلی رشت به بندر آستارا را از جمله دیگر طرح‌های مهم دولت دانست و بیان داشت: علاوه بر پروژه‌های ریلی برای سایر بخش‌ها نیز طرح‌هایی در نظر گرفته شده که در این سفر دو روزه از آن‌ها بهره‌برداری می‌شود.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه مهم‌ترین پروژه‌هایی که برای استان گیلان در نظر گرفته شده در جلسه شورای اداری استان اطلاع‌رسانی می‌شود افزود: امیدواریم مجموعه این طرح‌ها و پروژه‌ها شتاب خوبی در مسیر توسعه گیلان ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات