سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: آئین رونمایی از الگوی محرومیت‌زدایی و اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۸۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی صبح امروز در مراسمی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به تدوین الگوی محرومیت‌زدایی توسط این نهاد، عنوان کرد: در این الگو محور محرومیت‌زدایی مبتنی بر جوانان مناطق محروم است و جوانان این مناطق میدان‌دار پیشرفت، رشد و تعالی این مناطق هستند.

وی با بیان اینکه الگوی محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی مردم محور است و با تسهیل‌گری نهاد‌های انقلابی اجرایی خواهد شد؛ افزود: هیچ نهاد و ارگانی نمی‌تواند مدعی محرومیت‌زدایی در کشور باشد، محرومیت زدایی به دست جوانان این مرز و بوم محقق خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه تاکنون همراهی و همکاری‌های آستان قدس رضوی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب رقم خوردن اتفاقات مبارک بسیاری در سطح کشور شده است، ابراز کرد: امروز نیز ۸۰۰ سری جهیزیه با همکاری آستان قدس رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و خیرین به زوجین جوانان اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ در مراسم امروز ضمن رونمایی از الگوی محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی، ۸۰۰ سری جهیزیه به زوجین جوان مناطق مرزی استان‌های خراسان رضوی و جنوبی شامل اقلام ضروری زندگی همچون اجاق گاز، یخچال فریزر، فرش، بخاری، جاروبرقی، پنکه، سرویس چینی، سرویس قابلمه و سرویس قاشق و چنگال اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها