حجت الاسلام رضایی گفت: نسل چهارم انقلاب از نسل اولی ها انقلابی تر خواهند بود، اگر بتوانیم انقلاب و آرمانها را به درستی به آنها انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در جمع نسل چهارمی ها و والدین و مربیان نونهالان مهدهای کودک شهر گوجان، گفت: نسل چهارمی ها  پرچمداران آینده انقلاب و کشور هستند، که بار مسئولیت کشور را به دوش خواهند کشید.

حجت الاسلام مسلم رضایی،  افزود: انقلاب اسلامی ما یک حادثه نبود؛ بلکه یک روند ریشه دار و معنی دار است؛ اگر بتوانیم انقلاب و اهداف و آرمانهای انقلاب را به درستی به نسل چهارم منتقل کنیم، این نونهالان پشتوانه و سرمایه های آینده این انقلاب خواهند بود.

وی تصریح کرد: لازم است با یک آسیب شناسی دقیق، نقاط قوت و ضعف خود را در راه رسیدن به آرمان‌های متعالی انقلاب بررسی کنیم، تا دشمن را در رسیدن به اهداف شومش که شکست و نابودی انقلاب اسلامی است، ناکام بگذاریم.

حجت الاسلام رضایی در ادامه به اهمیت آسیب شناسی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز که ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشته ما باید آسیب‌های این انقلاب را بشناسیم و رفع کنیم، چرا که جوان دهه چهارمی انقلاب، فساد و تبعیض‌های مالی و نابرابری‌ها و همه آنچه ضدارزش به حساب می‌آید را نمی‌پذیرد؛ بنابراین وظیفه ما بعنوان مدیران یکی از مهم‌ترین نهادهای این انقلاب که با جوانان دهه چهارمی سر و کار داریم این است که غافل نباشیم و آسیب‌ها را کم کنیم.

حجت الاسلام رضایی در پایان نکاتی را پیرامون تربیت فرزندان عنوان کرد و گفت: پایه‎های اساسی رشد شخصیت کودکان و نوجوانان از طریق تقلید نهادینه می‎شود و تقلید و الگوپذیری از ویژگی های دوران کودکی است، کودک هر آنچه را که ببیند براساس تقلید می‎پذیرد و مطابق آنها عمل می‎کند، بدون اینکه از خوبی و بدی آن اطلاع داشته باشد، بنابراین والدین باید مراقب رفتار خود باشند و جوری رفتار کنند که دوست دارند فرزندانشان در آینده رفتار کنند.

 

ارسال نظرات