فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امام خمینی (ره) استراتژی عدم وابستگی انقلاب اسلامی به غرب و شرق را مطرح کرد و ملت را به این سمت هدایت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۷۹۴۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با بیان اینکه، امام خمینی (ره) استراتژی عدم وابستگی انقلاب اسلامی به غرب و شرق را به دنیا اعلام کرد، بیان داشت: استقلال ایران مشکل دنیا و غربی ها با کشور ما و یکی از بزرگترین علل دشمنی آنان با انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با استفاده از قدرت ایمان و پشتوانه ملت، استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران را که اولین مشخصه انقلاب بود تایید کرد، اظهار داشت: ایران اسلامی در جهان به قدرت سوم جهان تبدیل شد و از آن زمان دشمنان این نظام در راس آنها آمریکای جنایتکار برای ضربه زدن به انقلاب تمام سعی خود را کرده و از هیچ دشمنی برای مقابله با نظام مقدس ایران دریغ نکرده و این دشمنی نیز پایانی ندارد.

سردار شهسواری ادامه داد: مراسم های گرامیداشت ایام الله دهه فجر از اول پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه برگزار شده است که امسال نیز با عظمت تر از سال های گذشته با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه های مختلف اجرایی با شکوه، شعور و عظمت هر چه تمام تر برگزار شد که این نشانگر پشتیبانی مردم ولایتمدار ایران اسلامی از رهبری و نظام است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تبیین دستاورهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، ایجاد حکومت اسلامی را اوج و سرآمد تمامی دستاوردهای این نظام الهی عنوان کرد و گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به اندازه پیدایش و عظمت صدر اسلام حائز اهمیت است.

وی افزود: وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دنیا دنیای دو قطبی بود به طوری که هر حاکمیت و هر کشوری مجبور بود تحت کشورهای هم پیمان ناتو غربی به رهبری آمریکا یا کشورهای ورشو شرقی به رهبری امپراتوری شوروی سابق قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر در کشوری انقلاب می شد به فکر مصادره کردن آن انقلاب برمی آمدند و زمانی که امام (ره) قیام فرمودند و ملت نیز کمر طاغوت را شکست و انقلاب پیروز شد، دنیا درصدد مصادره کردن این انقلاب برآمد تا با استفاده از عوامل نفوذی و مزدور داخلی و خارجی بتواند به آن رنگ بوی غربی یا شرقی دهد.

شهسواری ادامه داد: این انقلاب با هدایت امام خمینی (ره ) و بعد از آن تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی هر روز قدرت تر از روز گذشته با صلابت ادامه می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظرات