فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: باید در مدارس مفاد این بیانیه به خصوص بخش مربوط به خودباوری و اتکا به توانمندی های داخلی کشور برای دانش آموزان که آینده سازان مملکت محسوب می شوند، تبیین و نهادینه شود.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۹۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: لازم است برای تحقق سرفصل های بیانیه گام دوم انقلاب، در همه استان های کشور کارگروه‌هایی با تعیین شرح وظایف همه دستگاه های اجرایی و اداری تشکیل شود.

وی ادامه داد: این بیانیه یک سند و راهبرد مهم برای 40 سال دوم انقلاب است که مقام معظم رهبری با دوراندیشی و درایت آن را به عنوان نقشه راه کشور تبیین و ابلاغ نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوه با اشاره به مساله لزوم بازنگری گذشته که در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید شده است، اظهار کرد: باید از گذشته و تجاربی که کسب شده، درس گرفت.

سرهنگ دستجانی افزود: پیش از انقلاب اسلامی هیچ الگو و نسخه ای در کشور وجود نداشت اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی، الگوهایی با شاخص های خاص مطرح است.

به گفته این مسئول، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه ویژه ای به مردم دارند و بر لزوم حفظ و ارتقای روحیه خودباوری و اصل «ما می توانیم» تاکید دارند که از نکات مهم این بیانیه محسوب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تاکید کرد: باید در مدارس مفاد این بیانیه به خصوص بخش مربوط به خودباوری و اتکا به توانمندی های داخلی کشور برای دانش آموزان که آینده سازان مملکت محسوب می شوند، تبیین و نهادینه شود.

سرهنگ دستجانی اظهار داشت: اکنون محصول تلاش 40 ساله در همه بخش ها، کشور و ملتی مستقل است و وجود 40 میلیون نیروی جوان نیز یک ظرفیت عظیم برای پیشرفت های آینده کشور محسوب می شود که در بیانیه گام دوم بر لزوم نگاه ویژه به آن تاکید شده است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین توجه همگان را در بیانیه گام دوم انقلاب به کار جهادی و روحیه انقلابی معطوف فرمودند که برای اداره کارآمد کشور یک ضرورت است.

سرهنگ دستجانی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری، 40 سال دوم انقلاب به سختی 40 سال اول نیست زیرا از خوان های سخت عبور کرده ایم و در مرحله بعدی باید فرصت اداره امور به جوانان داده شود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب همچنین بر لزوم شناسایی ظرفیت و پتانسیل های کشور در بیانیه گام دوم تاکید دارند.

فرمانده سپاه ساوه افزود: از نکات مهم دیگر در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر حفظ امید و نگاه خوشبینانه در جامعه است و اهمیت این مقوله از آنجاست که دشمنان قصد تزریق روحیه ناامیدی و ناکارآمدی به جامعه ما را دارند و باید با این ترفندها مقابله کرد.

ارسال نظرات