فرمانده سپاه دهگلان دردیدار با امام جمعه

عالمان دین چراغ هدایت جامعه وحافظان دین مبین اسلام هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان گفت: عالمان دین چراغ هدایت جامعه وحافظان دین مبین اسلام هستند. عالمان دین چراغ هدایت جامعه وحافظان دین مبین اسلام هستند.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۹۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با بیان اینکه علمای دینی چراغ هدایت جامعه و حافظان دین مبین و مقدس اسلام هستند اظهار داشت: وظیفه همه ماست که از این قشر تاثیر گزار جامعه حمایت و پشتیبانی نماییم.

وی با اشاره به اهمیت وجود و برکت علمای دین، گفت: عالمان دینی حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند و صیانت دین از مسیر انحراف به برکت حوزه‌های علمیه و روحانیت است.

امانی با بیان اینکه علما مدافعان مرز‌های دیانت و عقاید جامعه هستند، افزود: درهر زمانی یک عده خواهند آمد که دین را از مسیر انحراف حفظ خواهند کرد که امروز این امر برعهده حوزه‌های علمیه و روحانیون است.

وی با تأکید بر حمایت و تقویت حوزه‌های علمیه که در حقیقت حمایت از دین است، گفت: حوزه‌های علمیه کانون دیانت و معنویت در جامعه اسلامی هستند که علمای بزرگی را تقدیم جامعه اسلامی کرده اند.

فرمانده سپاه دهگلان گفت: رفع مشکلات ائمه جمعه و جماعات و حمایت همه جانبه از آن‌ها دغدغه اصلی سپاه بوده و با ساخت خانه عالم در روستا‌ها سعی نموده ایم تا حدودی از مشکلات ائمه جمعه وعالمان دینی کاسته شود.
 

 سپاه پاسداران الگوی بی نظیر برای تمامی مستضعفین دنیاست


در ادامه ماموستا سید عارف عنایتی امام جمعه دهگلان ضمن قدر دانی از توجه فرمانده سپاه دهگلان گفت: سپاه پاسداران نگهبان مرز‌های کشور و در زمان صلح در حال خدمت رسانی در راستای محرومیت زدایی و توجه به محرومان جامعه است.

وی با اشاره به نقش پررنگ سپاه و بسیج در حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی در شهرستان دهگلان گفت: امروزه به واقع شاهد جان فشانی فرزندان این مرز و بوم در نهاد مردمی بسیح هستیم که این نیروی عظیم مردمی علیرغم حفاظت و پاسداری از مرز‌های کشور به مقابله با تهاجمات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمن نیز می‌پردازند.

امام جمعه دهگلان افزود: امروزه سپاه پاسداران در تمامی عرصه‌ها جهاد گونه عمل کرده و الگوی بی نظیر برای تمامی مستضعفین دنیاست.

ماموستا عنایتی امنیت و آسایش ایران اسلامی را حاصل تلاش و زحمات نیرو‌های نظامی و انتظامی سپاه پاسداران دانست و از زحمات سپاه درامر محرومیت زدایی و ساخت و ساز خانه عالم روستایی در روستا‌ها قدردانی نمود..
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار